Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2016

Av marlene - 21 augusti 2016 16:58

Igår var det min födelsedag men eftersom jag är typ halvt sjuk orkade jag inte göra något speciellt. Utan åkte till Vaxholm med mamma, pappa och Lucas. Vi hade vädret på vår sida med sol och blå himmel! Gick och kollade runt lite innan vi satte oss ner på en restaurang för att äta lunch. Det var mysigt! Efter lunchen blev det att kolla runt lite mer innan vi tog en glass i solen för att därefter bege oss hem. Alla var helt döda när vi kom hem. La oss i soffan och kolla film bara.

Idag vakna jag upp med huvudvärk och mår inte så jätte bra. Ligger och kollar New Girl.

Min lunch igår! Tog en förrätt bara men denna var typ som en vanlig rätt haha.. Vegetarisk quesedilla.

Av marlene - 7 augusti 2016 09:47

Tja! Ekat tomt här i över två veckor då jag varit i Grekland med killen. Tog typ en evighet att komma till Antiparos, även fast de är nära. Vi flög 7 på morgonen och kom fram till Antiparos efter klockan 22. Så ja massa med timmar. Har haft två härliga veckor med sol, bad, god mat, goda drinkar, trevligt sällskap (Lucas familj var där samtidigt och vi bodde med dom i deras hus) och avslappning.

Landade sent igår, 23:40 typ men som tur kom syrrans kille och hämta mig då mina föräldrar är i Spanien och syrran är i Italien så har hela huset för mig själv tills på fredag då päronen kommer hem igen.

Nu ska jag ta igen lite serie tittande! Börjar med scream. Puuuusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards