Live the life you love, love the life you live!

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Cause we are one and the same

Av marlene - 27 april 2014 21:38

Tja! Fredagen spenderade jag med Lucas hos honom. Vi kollade film och bara myste. Var sjukt trött efter att ha jobbat hela dagen så vi somnade rätt tidigt. I lördags åkte jag från honom runt tolv då han skulle iväg och fira hans kompis. När jag kom hem la jag mig ute på baksidan och sola. Solade tills klockan blev halv fem och då började vi grilla. Älskar grillat alltså! Efter maten mötte jag upp Ellen på en liten pw. Vi gick i typ en och en halvtimme. Så skönt! När jag kom hem blev det att hoppa in i duschen och skynda sig. Var ovanligt snabb haha. Därefter åkte jag till Sandra och så mötte vi upp Amanda och gick till Sandra sen för att föra lite. Vårt första stopp blev nonni, där vi stannade ett bra tag. Vår kompis Calle, spelade där så vi var kvar tills han sluta. Vi tog sen taxi till stadshuset där det var en jävla fet fest! Haha så jävla sjukt alltså. Det var inte så speciellt kul, men sjukt coolt vare iaf att festa där! Därefter drog vi till amba, men vi pallade inte betala inträde för en timme.. Så jag, Sandra, Patrik och Noel tog taxi hem till Patrik där vi söp vidare. Deckade fint i hans sova runt sex tiden. Sen vaknade jag och Sandra redan halv tio på morgonen. Vi bestämde oss för att åka hem till henne och köpa med oss thai mat! Så jävla gott med thai alltså. Åkte från henne runt två för skulle hem till min moster för att fira hennes man. Det var trevligt! Jag, syrran och vår kusin Oscar låg och sola haha. Var as härligt väder ju! Anywaaay, känner att detta inlägg börjar likna en bok nu. Så nu ska jag titta på nån film innan jag somnar. Lär säkert somna under filmen då jag bara sovit i 3,5 timmar..

Haha nån random kille som la sig ner på golvet? Vettefan varför.. As skumt.

Sen började folk härma honom..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 14 februari 2017 09:36


Nu är vi i mitten av februari och idag har jag lite vår-feeling när jag tittar ut genom fönstret. Solen skiner och himlen är blå! Ska alldeles strsx äta lite frulle innan jag beger mig mot skolan. Idag är en seg dag. Vi har ett 45min långt seminarie ...

Av marlene - 25 december 2016 12:42

Sådärja, då var julafton över för i år. Gårdagen spenderades här hemma med familjen bara. Väldigt mysigt! Vaknade redan vid 7 så åkte för att gymma i två timmar. Så najs! Blev lite lunch strax innan Kalle, därefter julklapps öppning. Efter det spelad...

Av marlene - 19 december 2016 20:26


Endast fem dagar kvar till julafton. Sjukt alltså!! Har även endast 8 arbetsdagar kvar på mitt nuvarande jobb. Anyways, helgen har varit lugn. Har haft en sån jäkla huvudvärk, typ migrän eller något tre dagar i rad. Haft det hela denna dag också. Har...

Av marlene - 9 december 2016 18:36


Nu var det över tre månader sen jag sist skrev (!!!) men har inte hänt något speciellt. Har bara jobbat som vanligt, gått ut ibland på helgerna. Fast juste! Var i Göteborg med några kollegor i November för "kick-off". Hade en skit rolig helg med dom!...

Av marlene - 4 september 2016 10:42


Godmorgon! Ligger just nu i sängen och kollar gossip girl, tror jag sett den serien tre gånger, hahha! Igår var jag och mamma på vegomässan i Nacka. Är ju vegetarian och har varit de i ca 6 år. Men börjar mer och mer försöka äta veganskt. Anyways...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards