Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 18 april 2014

Av marlene - 18 april 2014 11:14

Goodmorning everyone! Vaknade för en timme sen och har inte gjort så mkt sen dess. Legat och spelat spel på mobilen bara typ och lyssnat på chill musik. Har blivit beroende av spelet geometry. Hursomhelst igår jobbade jag 9:30-13. Egentligen skulle jag jobbat till tre men fick gå tidigare då vi hade så få barn. Oerhört skönt! Väl hemma tog jag det lite lugnt innan jag, Vanne och Andreas blev upphämtade av Marcus och så åkte vi till jakan för bowling. Alltså jag har inte spelat på säkert över tre år, och det märktes verkligen. Var så sjuuukt dålig haha. Efter bowlingen blev det ett stopp till bolaget innan Marcus skjutsade hem oss igen. Vi var så lata så att vi beställde online pizza. Sen så såg vi hobbit 2 och den var mycket bättre än ettan faktiskt! Efter filmen började vi dricka lite. Sen kom även Jossan hit. Så vi chill kröka lite. Sen vid ett tiden bestämde vi oss för att sjunga singstar konstigt nog. Deckade väl vid halv fyra. Så har bara sovit 6 timmar typ.


Idag ska jag träffa Ellen. Vi ska ta en pw i det tråkiga vädret. Usch! Det som skulle vara soligt idag? Vad hände lixom? Ajaa, här har ni en gammal låt jag lyssnade på rätt mycket 2009.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards