Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2012

Av marlene - 31 augusti 2012 20:34

Okej, visst de behöver inte vara så. Jag menar.. i oth blir gifter ju Peyton och Lucas varandra tillslut. Men de är bara på tv. Like they all say; if it's meant to be, it will be.

Av marlene - 30 augusti 2012 10:59

Ligger här och kollar på LOL. Den är rätt bra faktiskt. Miley och Douglas är så sjukt söta tillsammans!

Av marlene - 25 augusti 2012 22:18

Tjohej! Igår blev det utgång för min del. Först var vi på friday's, sen drog vi till magenta. Var inte så jättekul där så vi tog sista tåget hem. Somnade direkt. Idag har vi varit hos min moster och firat David, henne och mig. Va mysigt! Sen åkte vi vidare till farmor och är fortfarande kvar här. Har käkat lite och fått lite presenter. Snart ska vi åka hem. Är sjukt trött...

Bjuder på en lite gay bild på min farbror! ;)

Av marlene - 22 augusti 2012 22:02

She's good.

Av marlene - 22 augusti 2012 15:00

Ligger och kollar på fjorton suger. Nostalgi! Haha! Har varit ledig dom här dagarna, men imorn jobbar jag 8-16 och på fredag 12:30-16:30. Puss

Av marlene - 20 augusti 2012 07:58

Godmorgon :) är typ jätte pigg, vilket är sjukt konstigt.. Vill bara somna om och vakna vid elva igen eller ngt. Känns konstigt att jag är 20. Haha det kan man verkligen inte tro. Nu kan jag gå på bolaget lixom. Anyway, så är jag den enda som är vaken här hemma. Mami är på konferens och kommer hem imorgon tror jag :( och pappa och Vanne ligger och sover. Ajaaa, får kolla tv eller ngt! Puss

Av marlene - 19 augusti 2012 22:37

Tjohej! Igår vart de en liten spontan utgång. Först var jag på bromma blocks med la familia. Vi shoppade lite. Sen drog jag till Sandra där vi fick i oss lite dricka innan vi mötte upp Carl på tåget mot stan. Drog till fridays och drack där. Sen kom även Danne, Patrick, Zack och Ibbe och höll oss sällskap. Runt halv ett drog vi till entourage. Brukade ju alltid hänga där förut. Men det sög verkligen. Stannade iaf till tre, sen drog vi till Zack på efterfest. De va fan kul! Jag och Sandra tänkte sova kvar, men drog ändå hem vid halv åtta. Kom hem vid halv nio för vi var tvungna att ta ersättningsbuss -.- somnade runt nio och vakna vid tre. Drog till kista me syrran vid sju och kom hem för ett tag sen. Nu ska jag kolla oth, sen sova. My birthday tomorrow ;) puuuss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards