Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2012

Av marlene - 17 augusti 2012 12:21

Så himla trött. Vill bara hem och sova.. Fyra timmar kvar sen slutar jag och det är fredag idag!!! Wooho! Får se vad som händer ikväll, vet inte om jag kmr palla dra ut.. Nu ska jag dö lite mer innan min rast är slut. Pöööss

Av marlene - 14 augusti 2012 13:34

I lördags träffade jag Sebbe och va me honom. Vi kollade film och lyssna på musik. Sen låg vi och snacka tills klockan blev halv sju och han va tvungen att dra till jobbet, och jag gick hem och sov. Sen på kvällen drog jag till honom igen och sov kvar där. Va me honom typ hela dagen igår tills jag skulle dra och möta upp Ellen på en PW runt tio tiden. Vi gick 8 km, och klockan va halv tolv när jag kom hem. Haha! Nu gör jag inte så mkt, chillar lite bara. Ska väl käka snart oxå! Btw, #6days left!!!

Av marlene - 11 augusti 2012 15:43

Ett tag sen jag skrev känner jag! Är hemma i kalla Sverige igen. Vill bara åka tillbaks nu! Hade verkligen bästa veckan med världens bästa tjejer!!! Det kändes så ensamt att vakna upp utan dom i torsdags :( men igår blev de party med Sandra, Beck, Linda och Sara iaf! Den enda som saknades var Emma :( men vi hade kul iaf på vårt älskade magenta som haft stängt sen i juni men igår var de premiär! Woho sjukt najs! Kom hem typ halv fem och mötte upp syrran, vi drog hem och gjorde mat. Sen började vi kolla på en film, death tunnel. Men somnade efter fem min... Pigga tjejer! Nu blir de chill framför tvn!

Av marlene - 6 augusti 2012 17:37

Tjohoo! Sitter här ute på balkongen nu efter en soldag vid poolen. Så himla underbart väder. Vill aldrig åka hem!! Igår blev de lite party och ikväll blir det ännu mer party! Tema fuck me I'm famous idag igen, hur braaa?! Kmr bli awzhuum! Nu ska vi käka lite, sen ta en liten siesta så vi pallar kvällen. Börjar bli sjuk oxå, that sucks. Galet ont i halsen -.- men men, festar ändå! Inget kan stoppa mig (a) puuss

Av marlene - 3 augusti 2012 21:34

Hola! Sitter här ute på balkongen just nu och ska snart dra ut och käka middag, sen blir det fest all night long! Har wifi så kan uppdatera lite.. I onsdags skulle vårt plan åka först 7:30, och vet ni? Planet var 12 timmar försenat! Vi satt på arlanda från halv sju på morgonen till halv sju på kvällen då vi äntligen kunde gå på planet. Jobbigt.. Kom fram typ tre på natten till hotellet. Drygt! Blev att sova direkt. Igår drog vi ut på barunda. Sjukt mkt folk och det var fan as kul! Hoppas på att de blir lika kul ikväll då vi ska på David Guetta fuck me I'm famous eller vad de är :)

Av marlene - 1 augusti 2012 00:07

Aalå! Kom hem för en halvtimme sen och nu kan jag äntligen lägga mig ner i sängen för 5-timmars sömn. Härligt va? Planet är försenat till 9:00, lite skönt ändå. Hade iaf mys med tjejerna nu dagen innan, och vi är sååå taggade! Nu ska jag bara försöka sova några timmar, sen blir det mer taggande på arlanda!! Smell ya lateroo! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards