Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2013

Av marlene - 31 augusti 2013 23:36

Igår vart det party och vi började med att föra här hemma jag, syster, Lina och Sofia innan vi fick skjuts till mp. Det var inte så mkt folk igår, men det var kul ändå! Andreas hade fixat bord och massa dricka så jaa, det blev en jävla massa drickande igår. Lite för mkt för min del. Så jag mår väl som jag förtjänar idag, I guess.. Har knappt gått nånting idag utan har bara legat och kollat på film. Så fort jag rest mig har det snurrat i huvudet och har mått skit hela dagen.. Inte kul. Är jätte trött så kmr nog somna när som. Puuuss

Av marlene - 29 augusti 2013 21:37

Alltså dom flesta av hennes låtar är ju superbra, och den här är ju bara föööör bra! #repeat #VeronicaMaggio

Av marlene - 29 augusti 2013 17:09

Hääääy! Ligger här i sängen och är sjukt trött. Kommer säkert decka snart hehe, menmen bara en dag kvar! För imorgon är det fredag! Var ett tag sen jag var ute så får se ifall det blir utgång imorgon :) yeye, Veronica Maggio - Sergels torg, går på repeat här hemma just nu. Så jävla bra låt!

Av marlene - 29 augusti 2013 00:52

GRATTIS på 20-årsdagen världens bästa, underbaraste och finaste Liam! I love you. #onedirection

Av marlene - 28 augusti 2013 23:00

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Filmen var SÅ sjukt jävla underbart dunderbra! Förstår verkligen varför alla deras fans älskar dom så otroligt mycket. Dom är helt fucking amazing. Jag älskar dom så jävla mkt! Hade tårar i ögonen typ under hela filmen men ville inte gråta för det skulle kännas skumt när man sitter med massa andra lixom. Iofs var det bara massa tjejer där som också är helt galna i dom. Men iallafall! Jag skulle kunna se filmen om och om igen! Ååh jag döööör. Mina älsklingar. Världens finaste killar. Tack för att ni finns, because you light up my world like nobody else.

Av marlene - 27 augusti 2013 14:27

Åhååå! Precis bokat biljetter till premiären av this is us till mig och mah sister! Wooho, mina babes! #onedirection #thisisus

Av marlene - 25 augusti 2013 19:53

Hey! Trött tjeeej hära.. I fredags blev det lite party. Jag, Vanne, Jossan och Andreas drog hem till Alex för att föra lite med han och några andra. Men det slutade med att vi stannade där hela kvällen faktiskt. Sen tog vi taxi hem hit runt fyra och deckade direkt. Såå vi mådde ju inte så jättebra igår. Fast ändå orkade jag dra mig till Täby där jag spenderade min kväll med Kevin, Wlad och Simon. Det var trevligt! Igår fyllde även min supersöta kusin 8 år! Kan inte fatta att han redan är 8.. helt sjukt. Snart är han tonåring lixom! Anyway, vi firade honom idag. Så drog från Täby rätt tidigt idag då vi skulle fira David vid 14 tiden. Sov alltså inte så många timmar inatt, därför är jag jätte trött nu haha! Ska nog bara lägga mig i sängen framför någon film! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards