Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2013

Av marlene - 22 augusti 2013 16:08

Läste på någon engelsk skvaller sida att Zayn och hans flickvän Perrie har förlovat sig? Och sen stog det även på expressen..alltsååå neeej. Han får inte :'( buhuuu. Min älskling. Aja, är såklart glad för hans skull. Han ser så lycklig ut tillsammans med henne.

However far away, I will always love you Zayn Malik.

Av marlene - 22 augusti 2013 15:17

Hey! Igår firade vi mig. Eller ja, några vänner kom över hit och så åt vi middag och hade det mysigt. Fick jättefina presenter av dom också. Mina fina vänner! Blev en hel del drickande igår också. När alla dragit så började jag, Jossan, Vanne och Andreas sjunga singstar. Sjukt kul haha. Men vid ett gick Vanne och Andreas upp för att sova eftersom hon går i skolan, vilket Jossan också gör. Men vi fortsatte att sjunga till klockan tre. Så jävla roligt haha. Idag blir det väl chill. Kanske drar till stan ett tag och träffar Kevin och några. Annars är jag väl bara hemma. Imorgon blir det iallafall utgång. Får se vart vi hamnar då  

Av marlene - 21 augusti 2013 00:51

Omg! Nostalgi på hög nivå!

Av marlene - 20 augusti 2013 11:13

Wäääh. Idag fyller jag 21 år. Just nu känns det inget särskilt, känns inte som jag är ett år äldre. Men det kommer väl sen, antar jag. Idag blir det att fira med familjen och imorgon med mina närmsta. Puusss

Av marlene - 18 augusti 2013 21:45

Hey! Igår hade jag vääääärsta träningsverken. Fyfan alltså! Sov så himla dåligt också, så fort jag vände eller rörde mig så vakna jag till för att det värkte så mycket haha. Aja, drog till Sandra efter jag käkat. Linda var redan där och Beck var påväg. Sen när Beck också kommit gick vi upp och fixade oss lite och förade. Vi velade lite om att åka till Täby på kräftskiva hos en tjej eller dra ut i stan. Tillslut ringde vi taxi och åkte till Täby. Dock stannade vi inte länge alls. Drog redan vid halv tolv. Sandra, Beck och Linda drog till stan men jag åkte och mötte Kevin, Wlad och Simon. Har inte träffat K på ah nästan två år, så det var kul. Vi har ju snackat ett tag och bestämt oss för att ses, men jag trodde faktiskt att det aldrig skulle bli av. Anyway! Vi drog till någon strand och satt framför en brasa och snacka, lyssna på lite musik och drack. Det var trevligt och mysigt. Vi drog väl därifrån runt två eller något, då drog jag, Kevin och Wlad hem till K för att sova.

Idag har jag bara varit med dom. Drog därifrån vid fyra för det tar ju ett bra jävla tag att åka.. Är jätte trött, så kommer nog somna när som helst känns det som. Hehe, nja men ligger och kollar inception. Så bra film!

Av marlene - 16 augusti 2013 22:22

Haha alltså jag är helt död nu. Orkar inte ens gå. Har precis varit ute på en promenad/powerwalk med Ellen. Fyfan. Mina ben är helt döda nu.. Har gått typ 2 mil idag. Aja, duktiga tjejer iallafall :) har inte träffat henne på två veckor så vi hade en del att prata om. Min fina kusin! Så glad att vi står varann så nära<3 nej, nu ska jag dö framför tvn! Puss

Av marlene - 16 augusti 2013 15:23

Hey! Har varit ute på en lång pw med mami. Så himla skönt! Än så länge har jag inga planer gällande kvällen så får se vad som händer helt enkelt. Imorgon ska jag iallafall vara med Sandra och Beck :) nu blir det chill framför en film med Vanne och Andreas. Vi ska se pay it forward.

Av marlene - 15 augusti 2013 20:16

Helluu! Första soliga dagen på länge, känns det som. Så jag har ju självklart legat ute och solat. Måste passa på innan det blir kallt och mörkt.. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och tänker på allt möjligt. Skönt att bara koppla av och tänka lite ibland..

Åååh. Jag orkar inte. Hur kan man vara SÅ jävla perfekt? Helveeete vad snygg han är. Jag dör nu. Okej. Hejdå.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards