Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av marlene - 6 augusti 2013 19:40

När det förflutna hör av sig och frågar hur man mår. Ska man svara eller inte? Personen kan väl ändå inte ha någonting nytt att komma med. Men jag valde att att svara iallafall och det visade sig att den hade en massa nytt att komma med. Mycket som hänt under dessa 2 år då vi inte setts. Jag har känt denna person väldigt länge. Ända sen 2006, då vi sågs och pratade för första gången i Thailand. Vi höll kontakten ett tag efter vi kommit hem till Sverige igen och sågs nån gång under den tiden men sen gick det några år tills vi pratade och sågs igen. Så vi känner väl inte varandra så bra. Men för ca 2 år sen träffades vi igen och började umgås. Vi blev bra vänner och spenderade nästan varje dag tillsammans tills en dag då vi slutade prata helt. Vet inte riktigt varför det blev så. En person som betydde verkligen jättemycket för mig i ena stunden förvandlades till en främling. Ibland vill jag bara spola tillbaks tiden till då vi båda "bodde" i Thailand. När man var 14 år och allt var så lätt och underbart.

Av marlene - 6 augusti 2013 18:09

Ett tag sen jag skrev men har varit upptagen. I torsdags hade jag och min syster över lite vänner. Det var väldigt kul och trevligt! I fredags drog jag och Sandra ut med några, somnade inte förrän klockan åtta på morgonen! Även i lördags blev det lite partaj fast denna gång hos en kompis i kungsängen. Sov även kvar där då vi somnade runt fem haha.. Söndagen spenderade vi hos Sandra bara. Idag har jag inte gjort mkt alls. Läst ut en väldigt hemsk bok, I det tysta och nu ligger jag i soffan i väntan på mat, hehe! Ikväll blir det nog bara chill för imorgon fyller en killkompis år som vi ska fira. Kisses!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards