Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2012

Av marlene - 31 maj 2012 19:00

Vad hände med sommaren? Whaddup me allt regn och åska lixom? 1 juni imorgon, och vissa tar ju tillochmed studenten då! Inte kul att ta studenten i regn.. kanske? Men ändåå åh va kul!! Vill oxå ta studenten igen. Kan inte fatta att det snart var ett år sen för mig. Imorgon blir det även en liten "reunion fest" med mina f.d klasskompisar hos Andreas. Vi ska även grilla där, i regnet! Höhö! Men det ska bli så kul att träffa alla igen, dom som kommer vill säga. Vissa har jag inte träffat sen 9 juni, då jag tog studenten. Helt sjukt! Ska nog åka dit med Frida och Tobbe. 


Jobb imorgon 8:00-16:30, najs va? hehe.. aja helg sen iallafall!

Av marlene - 13 maj 2012 20:12

I onsdags vart de utgång. Vi drog till rose. Första gången vi var där. Helt sjukt va litet det var.. och en massa folk var det där oxå. Knappt så att man kunde röra på sig. Anyway, kom hem runt fyra. Och jag började lixom halv åtta på torsdagen. Så jag sov ingenting. Var helt död på jobbet, somnade nästan direkt efter att jag kommit hem..


I helgen har jag bara tagit det lugnt. I fredags var det filmkväll här med min lillasyster eftersom mami är i gbg och pappa i USA med jobbet. I lördags kom det några hit och drack lite. Jag drack ingenting för jag lovade mig själv att inte dricka alkohol denna helg. Duktig chey! Hehe.. 

Av marlene - 8 maj 2012 08:49

helvete va snygg han har blivit....

Av marlene - 8 maj 2012 08:37

Vad hände i helgen?

I fredags var jag hos Sandra med henne och Beck. Vi tog det lugnt. Sen kom Marcus, Fanqvist och Micke dit och då spelade vi alias. Haha, kan ju säga att det inte gick så bra för oss, men bättre än väntat. Sen blev det lite tjaffs så då slutade vi spela och kollade film istället. Killarna drog runt tre och då fick vi äntligen lite sömn. 

I lördags blev det utgång! Vi började lite smått hos Sandra. Därefter åkte vi till sommar, var hur mkt folk som helst där. Vi var där ett tag innan vi drog vidare till pure. Hade hur kul som helst! Sen blev det taxi hem. Tjejerna åkte hem till Sandra medan jag åkte hem till mig. Mötte upp några killkompisar på vägen hem och drog med dom hem till mig eftersom mami och syrran hade "fest" höhö. Så det blev efterfest till klockan åtta för min del. Var helt död i söndags alltså. Igår blev det jobb på en skola. Tycker att det är kul att variera mellan småbarn till 9 åringar. Idag är jag ledig. Ska väl lägga mig ute i solen om det blir varmare, hihi. Puss

Av marlene - 3 maj 2012 18:28

Sometimes I just want to pick up the phone and call you. But then I remember, it was my decision. I wanted it to be like this. I realized that you were too good to me, even though you denied it. Maybe I will regret for doing this to you one day. Because nobody has treated me the way you treated me. I don't even believe that nobody even loved me as much as you loved me. Maybe I was afraid that I couldn't love you as much. I just wish I could. I don't want to let you go. 


everybody wants happiness, nobody wants pain

but you can't have a rainbow without a little rain



Av marlene - 3 maj 2012 18:02

Åh vad jag suger på att skriva här känner jag.. blir ju typ en gång i veckan, om ens det? hehe.. men iallafall, i lördags blev det utgång med Sandra och Beck. Vi drog till magenta, och senare kom även Marcus, Modigh, Alex, Andreas och Fredrik dit. Så då kände vi oss inte så lonley längre.. sjukt rolig kväll med andra ord. Däckade hos Sandra med Beck klockan fem på morgonen. I söndags skulle vi på bio med Linda och se the lucky one. Men så blev det inte. Vi hade helt enkelt inte turen med oss den dagen. I måndags var det valborg. Vi drog hem till Marcus och åt där med lite folk. Sen hade vi fem-kamp. Riktigt kul! Jag och Sara kom tvåa, wohoo! Runt tolv tiden bestämde jag och Sandra oss för att dra in till stan och träffa Jens. Så vi kollade vilka som var på, och det var Emil, Tobias och Gustav. Men sen bestämde sig även Modigh och Marcus att följa med. Så vi drog in dit medan de andra stannade kvar hos Marcus. Kom hem till Sandra typ vid fyra eller ngt. I tisdags chillade vi bara. Satt ute på baksidan och solade innan vi mötte upp Linda och köpte pizza. Gott var det! 


Igår blev det jobb. Inte så värst många timmar vilket var skönt. Så himla underbart väder var det oxå! Idag var jag ledig så då låg jag ute i solen och läste hungerspelen. Åh fy vilken bra bok. Har inte sett filmen än, så får se om den är lika bra som boken  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards