Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2011

Av marlene - 31 juli 2011 16:19



 you are my lifesaver

Av marlene - 31 juli 2011 16:11

Haaallo  är jätte trött även fast jag sovit typ elva timmar. Anyway, igår drog jag och Sara till Julia och påvägen dit träffade vi på Gabriella som oxå skulle till Julia, så vi gick dit tillsammans. Alla andra var redan där när vi kom så då åt vi nästan på en gång. De va jättegod mat och mysigt sällskap. Vi kom till entourage runt halv elva. Inte så värst mkt folk där då, men de kom fler och fler. De va iallafall kul, fast jag var så himla seg och trött för jag bara sov två timmar, så i slutet ville jag bara hem och sova. Som tur var skulle Julia och dom ta sista tåget så då drog jag samtidigt som dom  puss  

Av marlene - 30 juli 2011 14:21

Gårkvällen spenderades på entourage med lite folk. Dom stänger tre så då drog vi vidare på efterfest. Men det var typ bara halva gänget som hängde med för att resten skulle käka. Haha lyckat! Iallafall så var det jag, Sara, Adde, Johanna, Filip, André och någon till snubbe som var hos Johanna och chillade lite. Kom hem runt nio imorse och då var jag inte pigg.. somnade halv tio och vakna tolv. Inte alls kul. Och snart ska jag och Sara till jakan för att köpa ngt till Julia  puuuss



   bild från Rhodos  

Av marlene - 29 juli 2011 15:55

Tja! Nu är Malta bokat, woho! Den 9/8 åker jag, Ellen, min lillasyster och hennes kompis. Kmr bli awesome! 


Har precis duschat, så nu ska jag bara ta de lugnt i några timmar innan jag möter upp Tobbe och dom vid nivå, för lite förkrök innan vi drar vidare till entourage. Han fyller år idag, så grattis världens bästa Tooobie på 19årsdagen! PUSS

Av marlene - 25 juli 2011 01:54




Här kmr lite fler bilder från Rhodos.
Saaaknar </3


   Joel, Andres, Ola och Linus i vårt rum   Jonathan, jag och Oskar i vårt rum   Ladies night!   Anna och Felan   Haha, folk kom alltid in till oss för att föra..   Inne på pacha   Jag och Oskar   Ladies night     Joel och Linus

Av marlene - 23 juli 2011 21:45

Tjatja! Igår spenderade jag kvällen hos Modigh med Sandra och lite annat folk. Först var det bara jag, Sandra, Mattias och Modigh där. Men runt åtta-nio så kom det lite fler. Vi satt ute, chillade och drack. Jätte mysigt faktiskt. Dock vart jag och Sandra väldigt party sugna och ville dra in till stan. När vi precis skulle åka in börjar det självklart att blixtra, åska och regna. Så det blev ingen utgång för oss utan istället stannade vi kvar där. Jag och Sandra sov även över där. 


Idag har jag bara tagit de lugnt. Följde släkten till en thai restaurang i solna och käkade där. Så sjukt god mat!  PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards