Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2015

Av marlene - 24 juni 2015 23:34

Hellu! Nu när alla barn har sommarlov så är det inte alls mkt jobb för min del då jag är vikarie vilket suger! Vill ju jobba och behöver cash till Grekland! Anyways, kefft väder idag igen så idag har jag väl inte gjort ngt speciellt. Gick ut på 1,5 timmes pw tidigare och sen gjorde jag lite övningar hemma. Måste bli fit till Greece, hehe. Åker om lite mer än två veckor. Men snart är jag i värmen! På fredag ska jag, mamma och syrran åka till västerås för att kolla bil åt oss (mig och syrran alltså). Så ska test köra den och se hur den känns! Hoppas det blir bra, så har syrran även en bil att övningsköra i då den hon kör nu typ hoppar och är bara läskig att köra då de känns som den ska dö när som och sen så får hon inte köra mammas o pappas bil än då hon inte kört så mkt hehe. Så ja vi måste ha en till bil ;)

Ligger i sängen nu och kollar på fjärde säsongen utav AHS. Men lär somna snart.

Av marlene - 19 juni 2015 10:03

Godmorgon! Vakna halv nio redan. Försökt att somna om men det går bara inte. Så kommer förmodligen att bli trött tidigt ikväll. Midsommar idag alltså. Zero feeling. Regn och grått som vanligt typ. Så jävla kefft! Anyways så ska jag ta bilen till L och sen så ska vi till hans kompis som skulle ha ngt hos sig. Får se hur det blir! Är inte alls taggad då vädret suger. Men hoppas det ändras..

Av marlene - 16 juni 2015 22:38

Tjaaa! Idag har jag legat ute och solat, hihi. Så bra väder alltså! Mer sånt tack! Sen så har min baby bokat resa åt oss till Grekland, så i juli drar vi dit i två veckor. Kommer bli så najs! Sol, bad och god mat! Hur bra? Nu ligger jag i sängen och försöker få igång OITNB på min apple tv.. Men den vägrar fungera!!! Så taggad på att se säsong tre ju, speciellt nu när det finns massa avsnitt ute på swefilmer... Aja ska försöka trixa och fixa lite för att se om de går. Annars ger jag upp. Ciao!

Av marlene - 15 juni 2015 23:37

Hellu! Ligger i sängen och halv kollar lite på american horror story, ska väl sova alldeles strax. Helgen har varit lugn. Inte gjort mycket alls förutom vart med pojkvännen. I fredags var det hur varmt som helst så då låg jag och sola hela dagen, sen på kvällen blev de bara chill. I lördags solade jag också, sen fick jag åka och hämta Vanne från Ellen. Sen blev de ännu mer solning och fram mot kvällen grillade vi. Därefter kom älskling hit och mös med mig. Igår var det verkligen tråkigt väder. Grått och regn. Jag och L som ville spendera dagen i stan då det var vår ett årsdag. Men blev så att vi åkte till honom så han fick duscha och byta om, sen åkte vi till Östermalm för att äta middag på Koh Phangan, där vi hade bokat bord. Det var hur mysigt som helst. Vi satt där i över två timmar och åt mat, drack drinkar och åt efterrätt. Därefter åkte vi till honom och kollade lite på white collar innan båda somna.

Herregud vad tiden går fort alltså. Att vi varit tillsammans i redan ett år, helt sjukt! Dock känns det som vi varit tillsammans längre, då vi hållt på fram och tillbaks sen 2012, sen började vi träffas seriöst förra året i februari. Sen tog de fyra månader innan han och jag blev vi. Han gör mig så lycklig och är verkligen världens finaste.

Suddiga bilderna blev... Men aja, jag älskar dig mest av allt?

Av marlene - 9 juni 2015 21:15

Tjohej! Idag bjöd Sverige på hur väder som helst! Sol och klar blå himmel hela dagen. Jag va ledig så jag har legat ute i solen i timmar. Så jävla najs. Nu är jag brun igen, typisch.. Hehe. Btw, idag är det fyra år sen jag tog studenten. Alltså åååh.. Usch känner mig så gammal. FYRA jävla år har gått sen jag spran ut från skolan.. En utav de bästa dagarna i mitt liv. Aja, hursomhelst, nu är det chillmode som gäller. Mitt huvud är helt slut efter alla soltimmar, och är typ as trött, haha! Så lär väl somna tidigt idag är lika bra. Hoppas bara detta väder är här för att stanna hela sommaren nu! Då är jag nöjd. Nu ska jag kolla lite på american horror story, den är rätt weird, men jag är en sån som inte bara kan avsluta någon serie som jag påbörjat att se.. Så ja nu är jag på tredje säsongen, hihi.

den här dagen, 9/6-2011, så jäkla många blandade känslor. fyfan! vad jag skulle vilja göra om det här ännu en gång. bästa klassen, saknar er

Av marlene - 5 juni 2015 00:11

Hello June. Ligger i sängen nu och halvkollar lite på 90210, ska faktiskt sova alldeles strax. Imorgon (läs idag) tar ju typ flera tusen studenten. Åh dom har världens bästa dag att se fram emot! Snart är det fan 4 år sen jag tog studenten. Helt sinnes va tiden går fort. Kan tiden ba sakta ner lite typ? Anyways, snart helg, men blir en lugn helg för mig faktiskt. Måste plugga en massa så inge party för mig denna helg, hehe. Nattiii <3

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards