Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2011

Av marlene - 31 december 2011 14:57

I onsdags drog jag, Ellen, Andreas, Therese och Max ut. Först va vi på hellströms, men det var proppfullt med folk där. Fanns inte en endaste sittplats. Så vi drog till cassiana's istället. Vart väldigt förvånad över hur bra det var där. Det var inte så jättestort, men de va bra musik, billig dricka och så fanns de sittplatser. Så vi hade det kul iaf! Kom hem halv tre kanske. I torsdags kom Linus hit och vi va här ett tag, sen drog vi till honom. I fredags drog jag, Ellen och Vanne till kista för Vanne skulle hitta en nyårsklänning. Bästa är ju att ni väl kmr fram till kista och har gått in i en affär utbrister Vanne att hon glömt bankomatkortet hemma.. haha, fail! Så vi drog hem, käka pizza och kolla film. Fast vid tio gick jag och Ellen till Linus och va me honom och Patrik. Blev en liten roadtrip inatt till donken, sen hem till Linus och kolla skräckis. Fick skjuts hem sen halv sju imorse.. så kmr väl vara rätt död idag, men det hindrar mig inte från att feeezta! För idag är det nyårsafton! Efter jag käkat middag med la familia, ska jag dra till sollentuna på fest. Såå lär ju höras nästa år!  

   



Av marlene - 28 december 2011 12:16

Linus kom och hämta mig igår och så drog vi till honom och kollade film. Sen låg vi och snacka ett tag innan han skjutsade hem mig igen  ikväll kanske det blir utgång med Ellen, men får se hur det blir med det. Senare kmr min moster och hennes man över hit för att prata om Thailand. Är galet taggad! Som det ser ut nu åker vi i i mitten av Januari och förhoppningsvis bokar vi ikväll! 




Av marlene - 27 december 2011 18:06

Äre lugnt om jag kallar dig baby? Haha, lyssnar på den heeela tiden. Bezta låten ju! 

Ajaaa! I söndags var de middag hos mormor med mamis släkt. De va mysigt och så. Åt as god italiensk mat, som vanligt! Sen drog jag, syrran, Ellen och Oscar hem till oss och sjöng singstar. Jag och Ellen förade lite här oxå eftersom vi båda skulle ut. Vid tio drog jag och Ellen mot jakan.. vi gick hela vägen dit. Don't know why?! Hon tog tåget mot stan och jag gick till mp och mötte upp Carro och de andra. Herregud vilken jävla kö det var! Trodde helt ärligt att de inte skulle vara så mkt folk där. Men men.. vi stog i kön i ca en timme.. om inte mer? Men vi kom iaf in till slut och det var as kul. Man kände ju de flesta eftersom de bara var viksjö och jakan folk där, vilket var jättekul! Kom hem halv sex på morgonen, höhö! Inte lika kul. Igår låg jag bara hemma och tog de lugnt, tills typ åtta då jag drog till en klasskompis som är hemma från USA nu. Men han ska tillbaks om två veckor för han går i skola där. Fett roligt ju! Ska träffa honom idag igen. Får se vad vi hittar på  blir nog filmkväll. Puss 


Don't say you've fallen for me if you have no intention of being in a relationship with me.

You've just got my hopes up for nothing. 

Av marlene - 25 december 2011 12:34

Aaaamen tja! Fick massa fina julklappar igår. Så är jääätteglad! Blev förövrigt väldigt sent igår. Daniel (pappas bror) hängde med oss hem och vi sjöng sinsgtar enda till tre imorse. Haha snacka om döööd jag är nu. Vaknade typ halv elva oxå. As trött fortfarande -.- anyway, idag ska vi till mormor och fira jul med dom på mammas sida. Ska inte dit förrän vid sex, så det är ju några timmar kvar. Kmr dock inte stanna där länge alls, för sen blir det utgång! Blir mp ikväll då typ hela viksjö och jakan ska dit... aaahapp, vad ska man göra nu i fem timmar dååå?! PUUSS

Av marlene - 24 december 2011 12:30

Grattis till världens bästa Louis Tomlinson som fyller 20 idag!
   


Av marlene - 24 december 2011 12:15

Tjuliiiilulu! God jul på er! Vaknade för ett litet tag sen och har börjat göra i ordning mig redan. Vi ska till farmor och farfar och fira jul där. Lär ju vara där ett jävligt bra tag, så kmr nog inte bli ngt inlägg när jag kmr hem så skriver imorgon istället. Puss

Av marlene - 22 december 2011 21:29

Igår drog jag och syrran och hämta David från skolan, sen hem till honom och var barnvakt. Vi sov även över där eftersom vi skulle vara barnvakt idag oxå. Vi gick upp typ åtta imorse.. usch. Så är gaaalet trött nu. 


Imorgon ska jag och Ellen till simhallen och sola, sen ska jag med henne och kolla julklappar. Hon har nämligen inte köpt en endaste julklapp än! Så ja, vi ska till kista. PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards