Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under december 2011

Av marlene - 21 december 2011 00:13

SENASTE: 
Dryck: Juice
Telefonsamtalet: Kevin
SMS: Ellen
Gången du grät: I söndags..   


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Yes
Varit så trött att du somnat sittandes: Faktiskt inte   


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit + svart
färg 2: Beige

färg 3: Blå


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yep
Fått ditt hjärta krossat: Jaa..

Skrattat så att du har börjat gråta: Självklart!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nope
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jodå
Fått reda på att någon har pratat om dig: Har jag väl

Pussat en kompis: Ja
   

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning? Använder inte msn
Hur många barn vill du ha: Två eller tre

Har du några husdjur: Två katter
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var sjuk, så var bara med familjen
Vilken tid vaknade du idag: Typ tolv
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på jersey shore, haha
Någonting som du längtar till: Julafton
Senaste gången du träffade din pappa: Två timmar sen kanske
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En sak? Finns väldigt mkt..
Vad lyssnar du på just nu: Baby - NewKid
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp
Vad gör dig irriterad just nu: En person
Vad är ditt namn: Marlene
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: I'm a girl
Grundskola: Viksjöskolan
Gymnasie: Upplands Bro Gymnasiet

Högskola: Ingen just nu, men det kmr väl
Hårfärg: Är mörkhårig nu!
Längd: ca 1,60
Vad gillar du med dig själv: Öhh, haha bra fråga! Vet faktiskt inte

Piercings: Navel och tungan
Tatueringar: Yes, handleden och ljumsken
Höger eller vänster: Höger   


DIN FÖRSTA:
Operation: Inte haft 
Piercing: Naveln
Tatuering: Handleden

Bästa vän: Angelica, känt henne sen jag var tre
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Katt

Vaccination du minns: Någon man skulle ta i skolan
Konsert: Britney Spears tror jag, eller Shakira

Förälskelse: Erik, I think?
Alkohol du drack: Vodka   


JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Lyssna på to be loved med Train
Lyssnar du på: More than this
Väntar du på: Ingenting   


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Absolut
Vill du gifta dig: Ja de vill jag
Karriär i åtanke: Någonting inom musiken skulle jag tro   


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Både och!
Kramar eller pussar: Åh.. båda är mysiga
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: Gahh, snygg mage!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig

Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Fattar inte (?)


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Har väl hänt
Tappat glasögon eller linser: Haha yes
Haft sex på första dejten: Nope, inte på första dejten
Krossat någons hjärta: Tyvärr
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Tror alla gjort det någon gång så ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Jaa..   


TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland så
Mirakel: Ja det tror jag nog
Kärlek vid första ögonkastet: Yes
Himlen: Alltså vadå? Om jag tror på att det finns en himmel, så ja
Tomten: Haha nej 
Att kyssas på första dejten: Ja, ifall de fungerar och båda känner samma sak

Änglar: Nja, vet inte


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: What? Samtidigt? Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det tror jag
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina vänner
Vad vet inte så många om dig?: Att jag bott i Thailand i tio månader

Av marlene - 20 december 2011 23:58

Tja! Har legat och kollat på jersey shore säsong två. Äntligen klar me den! Så nu blir det att börja kolla tredje säsongen. Anyway så drog jag till kista med Andreas. Vi kollade efter julklappar och så käkade han där. Jag hittade dock ingenting. Men Andreas köpte något till sin lillebror  nu ligger jag i sängen och kollar på the last kiss

Av marlene - 18 december 2011 19:51

Min fiiiina man<3 loveyou!

Av marlene - 18 december 2011 19:11

I fredags kom Ellen hit. Vi kollade massa filmer, sen filmade vi oss själva med appen mirrors.. haha herregud va kul de va! Man såg ju helt mongo ut. Haha aja! Vi somnade typ fyra eller ngt. I lördags drog jag till sportbaren med Malin. Senare kom hennes pojkvän och massa andra. Vart en ganska rolig kväll. Fick bl.a höra sämsta raggningsrepliken.. Malin och hennes pojkvän sitter och pussar varandra och så sitter en kille brevid mig, han tar tag i min arm och säger "dom har strulat hela kvällen, vi ligger efter". Haha, ja det va ju lite kul! Nu ligger jag iaf i sängen och kollar på svenska hollywoodfruar.. 

Av marlene - 16 december 2011 14:25

Drog till Kevin igår och va me honom och Scotty. När Scotty drog kollade vi film, tomten är far till alla barn. Efter den gick vi och la oss och då va klockan typ halv tolv eller ngt. Skönt för honom att han va ledig idag, för då fick vi sova ut. Eller ah han är typ sjuk så därför fick han va ledig. Aja, han skulle iaf hem till sin pappa idag, så när han drog dit åkte jag hem. Nu väntar jag bara på att Ellen ska sluta skolan, sen kmr hon hit   kiiiissses

Av marlene - 14 december 2011 18:05

Huvudvärk, illamående, ingen aptit, trött. Jaa.. alltså jag orkar inte. Fattar inte heller hur jag kan vara trött när jag inte ens gör ngt om dagarna.. jag vill bara ha ett jobb så jag tjäna pengar, sen dra till Italien med Ellen i sommar och plugga där, komma hem, jobba eller plugga. Nu ska jag vila. Puss

Av marlene - 13 december 2011 20:23


Fin låt!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards