Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2011

Av marlene - 31 mars 2011 15:25

I tisdags var jag ju som sagt på studentskiva med Frida, Sara och Tobbe. Jag och Frida höll oss nyktra hela kvällen (y) men det var ändå väldigt kul! I början var det inte så jättemkt folk, men sen kom det fler och fler. Väldigt många man kände igen från skolan och sen träffade jag även på några ifrån min förra klass!  kom inte hem förrän halv tre och då somna jag direkt. Det jobbiga va ju att jag skulle upp halv sju dagen efter.. men vaknade runt sju istället men kom ändå i tid till skolan. 


I onsdags hände inte så mkt. Var knappt några media treor i skolan alls. Så efter skolan drog jag hem och somnade efter ett tag. Sjukt skönt var det! Och idag har jag varit i skolan bara och kom nyss hem. Är ledig imorgon, så får se vad jag hittar på ikväll. Måste leta efter en klänning jag kan ha på vår skiva som är nästa vecka... PANIIIK.

PUSS

Av marlene - 28 mars 2011 21:13

Hejsvejs! Dagarna bara flyger förbi känns det som.. jag menar, imorgon ska jag på min första studentskiva som är på pure. Och nästa vecka är det dags för min skiva.. det känns så sjukt! Aja, blir nog en nykter kväll för mig imorgon iaf. Känner mig verkligen inte sugen på att dricka en tisdag då man börjar halv nio dagen efter och pga jag är halvt sjuk.  Äsch, vadååå!? Jag kan ha kul utan alkohol  


Har varit riiiiktigt dålig på att blogga de senaste dagarna, men jag har inte orkat. Har en irriterande huvudvärk som kmr och går hela tiden så jag orkar knappt tänka.. har tagit ipren, alvedon och skit men ingenting som hjälper. Usch!! 


Snart börjar iaf modern family, sen blir det BB och sen ska jag SOVA. Är sjukt trött.. + min äckliga huvudvärk som gör mig mer tröööött. PUSS

Av marlene - 27 mars 2011 19:03

Hallo! Idag har jag tagit en runda med mami på spåret. Eller ah, vi joggade lite. Men jag blev feeeett med trött och fick as ont i mina fötter så jag powerwalka en bit istället, sen jogga jag igen. 


Nu kollar jag på filmer snygg, sexig och singel. Haha, så längesen jag såg den! PUSS

Av marlene - 27 mars 2011 19:01

Dag 17: Dina tankar idag


Har inte haft några speciella tankar idag. Eller när jag va ute och sprang tänkte jag bara "kan jag vara hemma snart?". Haha as jobbigt var det!

Av marlene - 27 mars 2011 18:57

Dag 16: Smeknamn du har
 


Har bara ett smeknamn och det är Marre. Alla kallar mig för det   

Av marlene - 25 mars 2011 20:25

Dag 15: Dröm bröllop


Har inge dröm bröllop direkt, eller jo att de ska vara utomlands. Hähä. Men annars har jag nog ingen speciell dröm om hur de ska vara. Inte tänkt på de så mkt.

Av marlene - 25 mars 2011 20:18

Idag hade jag bara en lektion, otroligt skönt! Började halv två och sluta lite efter tre. Fick även reda på att jag nu kmr att vara ledig varannan fredag, najs va?! Aja, efter skolan drog jag hem och chillade framför tv:n. Kollade på due date. Haha, den va rooolig! Och såg precis hämnden med Mikael Persbrandt. Fast okej, såg dock inte hela för satte mig vid datan istället så hängde inte direkt med i filmen   får väl ta och se den ngn annan gång! PUSS 

Av marlene - 24 mars 2011 17:08

Dag 14: Något du ser fram emot?
 
Studenten! Och studentskivan. Längtar ihjäl mig typ. Fast ändå inte. Kmr kännas skumt att inte gå till skolan mer, men ändå.. vilken lättnad! Haha. Aja, mindre än två veckor kvar till skivan och snart 2 månader kvar till studenten!

Soon there!
 


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards