Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av marlene - 18 mars 2011 16:56

Dag 8: En favorit bild av dina bästavänner

    

 

Ellen

  Frida

Av marlene - 18 mars 2011 16:49

Oh god.. sjukt lång dag alltså! Började elva idag med matte b. Sen efter de gick jag och Frida till vår mentor och sa att vi skulle på arbetsintervju, så då skulle vi alltså missa vår lektion. Hon sa att det gick bra och att vi inte skulle få frånvaro. Så jag och Frida åkte hela vägen till Ekerö för en intervju. Usch vilken tid det tog! Och först åkte vi fel.. haha! Men intervjun gick bra och han skulle höra av sig i slutet av april (y) men ska nog ta och leta lite mer, efter ngt annat jobb. För lixom tror inte jag orkar åka till Ekerö varje dag? Men timlönen va bra iaf. Så får väl se  


Nu är jag hemma och är aaas hungrig, så ska äta ngt litet. Sen runt kvart över sex ska jag och mami in till stan och möta upp pappa sen ska vi till ngn thai restaurang för att fira mami som fyllde år i onsdags   tråkigt bara att min lillasyster inte vill med. Hon hatar thaimat, så hon ville inte hänga med.. aja, sen ska jag kanske på "fest" hos Adde me Julia och Carro. PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards