Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av marlene - 8 mars 2011 19:52

Ligger och kollar på life unexpected. En rätt så bra serie på tv11.. finns en ännu bättre, nämligen modern family. As bra serie! Och sen efter de är ju big brother. Drama, drama och ännu mer drama.. och så är det folk som lämnar huset för privata skäl. Men isf borde dom inte gått in från första början :/ aja..


Jag kan knappt förstå att det är tre månader kvar. Det är helt sjukt. Sen är det över! Jag verkligen längtar. Men ändå inte, för sen blir vi arbetslösa och det känns ju inte så jättekul direkt..? Så jag måste ta och skaffa jobb! 

Av marlene - 8 mars 2011 19:35

littlebitlonger.. har tänkt mkt på en grej. Mitt bloggnamn, som betyder så otroligt mkt för mig. Ville ha ngt med jonas brothers och låten "a little bit longer" är otroligt fin + att den har stor betydelse. Det är verkligen a little bit longer and I'll be fine. 

Av marlene - 8 mars 2011 13:39

As skön dag i skolan, är redan hemma! Hade som sagt bara en lektion och efter åkte jag, Sara, Tobbe, Adde och Frida till jakan och gick runt där ett tag. Men nu är jag hemma och kollar på solsidan. Missade söndagens avsnitt   puss

Av marlene - 8 mars 2011 08:21

"Yeah, aha.. you know what it is, black and yellow, black and yellow, black and yellow, black and yellow" 


Lyssnar heeela tiden på den låten. Så bra!

Nej, nu ska jag börja fixa mig för skolan. Börjar tio idag, så måste ta bussen som går om en halvtimme.. men tur att det är en kort skoldag då! Har endast en lektion, sen har vi utvecklingssamtal (y) CIAO!

(fattar inte.. kan inte lägga in bilder?!)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards