Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2010

Av marlene - 29 april 2010 20:17


Bild: Jonas och Mahdi

Idag fyller Jonas 19 år, wiiho! Grattis igen babe =D


Usch vilken dag.. även fast jag bara gick på två lektioner. Försov mig imorse och orkade verkligen inte stressa mig för att gå på engelska lektionen så jag skippade den och gick på svenskan och mediekommunikationen.

Imorgon ere utställning för oss i MP2 och vi är nääästan klara. Ska bara skriva ut affischer på oss =) ska kolla lite tv nu men lär väl säkert somna. Är så sjukt trött och har värsta huvudvärken.. aja, puss!

Av marlene - 25 april 2010 19:31

Drog och träffade kusin igår, sen så träffade vi på Tobbe och Linn också, så vi snackade lite med dom ett tag =). Efter det träffade vi Ellens kompis Fabian och hans kompis Alex och vi va med dom i kanske två timmar eller något. Sen drog vi hem till mig och kolla film. Satt också och snacka med syster och hennes kompis Felix.
 

oooch idag drog vi till moster och va där ett tag, åt lite glass och sånt. Kom hem för kanske nån timme sen och har kollat på a walk to remember. Så underbar film!

Av marlene - 24 april 2010 15:59



Oavsett hur mkt vi än bråkar så ska du veta att jag älskar dig lillasyster!

Av marlene - 24 april 2010 15:44

Shit vilken onödig skoldag det var igår.. en lektion som kanske va en halvtimme lång?! Inga datorer funkade i skolan, och det var det enda vi skulle hålla på med igår. Så alla drog hem. Fast jag, Adde, Julia och Carro drog in till stan. Carro ville pierca tungan, så det gjorde hon och hon svimmade efter, det såg så läskigt ut :(. Drog hem efter det och käka lite. Skulle ha dragit på fest, men var så sjukt trött så stanna hemma och kolla film istället. Somnade as tidigt ;o
 

Ikväll ska jag nog till barkarby och träffa Ellen, kanske drar på fest där då. Får se vad vi hittar på =) imorgon ska vi fira min syster med släkten. Skriver sen, puss.


I love you   

Av marlene - 22 april 2010 17:41

Tjaaaatjaa! Usch vilken seg dag. Jag hatar torsdagar! Vi börjar halv nio och slutar fem....

Men idag slutade vi runt tre för vi hade inge livskunskap. Så det var iaf skönare. Men jag är så fucking trött. Känns som jag kmr somna när som helst.. fast måste plugga innan. Ska skriva om förintelsen, gulag och sånt dära och det ska vara klart idag. Så nu blir det bara att plugga på då -.- pöööss


 

Av marlene - 21 april 2010 17:35

Haha, idag i skolan så skulle vi filma det sista till våran trailer och det gick ju skit bra.. not! Vi skulle filma ute, och så börjar det regna nästan direkt. Fast iofs hann vi filma lite inne också =) det var AS kul!



finast!

Av marlene - 19 april 2010 17:08

Tjaaaa! Skolan gick hyfsat bra, fast är sjukt skoltrött.. orkar verkligen inte med skolan. Fick reda på en grej också, inte så speciellt roligt att få reda på något sånt, men jag bryr mig ärligt talat inte. Tycker bara att det är sjukt dålig stil hur man bara kan gå vidare sådära. Orkar inte skriva ner allt som hänt här, så det får räcka sådär.
 

Det är ni som gör mig glad. Jag älskar er

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards