Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2010

Av marlene - 16 april 2010 14:15

.. cause then I would meet you!
 

Av marlene - 16 april 2010 13:56

Nu är jag hemma :) så skööönt! Så vad ska man hitta på idag då?

Vill hyra någon bra skräckis och bara ha en hemmakväll. Haha!


Aja, ska käka något nu. Skolmaten va inte ätbar, som vanligt typ.

Av marlene - 16 april 2010 09:32

Ska alldeles strax börja röra mig till skolan. Skulle åkt moppe dit med Frida, men det regnar ute så mami skjutsar oss istället. Har två lektioner, så slutar 12:20.. as najs! Älskar fredagar =D puss på er!


 

Min tattoo jag gjorde i Thailand =)

Av marlene - 15 april 2010 18:12

Tjatja..

Världens längsta dag i skolan. BLÄÄ! Men nu är jag hemma iaf.

Råkade försova mig imorse, mitt alarm ringde aldrig, så vaknade halv åtta typ.. Men som tur var kom jag bara en kvart försent.
 

Visst var skoldagen jobbig. Men Sara och Frida gjorde den mkt bättre, haha satt ute med dom och vi typ dooog av garv! Så kul när satt och sa våra namn snabbt så blev det helt fel. Lät aaaaas kul! Aja, sen så när Adde skulle leka dansk, norsk, skånsk, rysk, finsk osv. HAHA skit kul =D


Nu ska jag vila mina fötter som är helt döda. Hade ett par sommarskor som gjorde skit ont -.- byeee!

Av marlene - 14 april 2010 18:23

Nu är jag tillbaks :) pratade lite med Frida och vi kom på att vi börjar tidigt imorgon.. suck!

Aja, nu börjar 17 again med Zac Efron ;) så ska kolla på den! Puss

Av marlene - 14 april 2010 17:54

Nu ska jag möta Friiiiida, kmr snart! Puss

Av marlene - 14 april 2010 14:47

TJA! Jag drog till skolan igår iaf, även fast jag var ledig. Men gjorde det för Jonas och Mahdis skull   snäll som jag är! Nej men vi håller på med ett projekt tillsammans, och vi var tvungna att fota den igår. Så drog dit för att fota den. Stannade i skolan i ca 3 timmar kanske. 
 

Idag har jag bara varit hemma iaf. As skönt! + att det är soligt och varmt ute! Så jag har legat ute i solen idag, och har faktiskt fått lite färg ;o

Nu ska jag plugga historia och skriva om förintelsen och annat.

Av marlene - 12 april 2010 16:32

Åh vad boring med skola igen! Seriöst.. har blivit as skoltrött :/ aja, skönt att man är ledig imorgon och på onsdag då =)


FUCK! Måste köpa present till min syster snart ju! Hon fyller år om en vecka och jag har ingen aning om vad jag ska köpa för nåt ens.. ;o

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards