Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2011

Av marlene - 31 maj 2011 11:17

Ska snart dra mig till simhallen för att sola lite. Studenten närmar sig och då vill jag vara bruuun Igår fick vi reda på att vi inte ska ha nån multimedia lektion idag då våra betyg redan är satta, så vi behöver inte dra till skolan om vi inte vill. Så jag stannar hemma. Imorgon måste jag dock till skolan för att vi ska ha en liten "intervju" med rektorn, han ska ställa massa frågor. Men sen är det lååång helg tills på tisdag. Men längtar galet till den 9e!! Helt sjukt   PUSS



Av marlene - 30 maj 2011 07:45

Ska snart börja röra mig till bussen. Förstår egentligen inte varför vi ens ska till skolan den här veckan? Lixom, vad ska vi göra? Alla betyg sätts idag, så vi kan ju inte direkt plugga.. aja på rörlig bilden ska vi iaf se film. 


På onsdag tar jakobsberg skolan studenten, eller ja de är ju andra skolor som oxå tar studenten den dagen, förutom vi. Så dåligt! Förra året fick alla treor sluta en vecka tidigare än tvåorna och ettorna, men det här året får vi sluta EN dag före dom. 


 

Av marlene - 27 maj 2011 20:44

Hahaha! Så härliga killar  

Niall: don't have one

Liam: hah, that's a great chat up line

Harry: Liam?

Liam: Don't have one either

Harry: Louis, its down to you

Louis: will you marry me?

Av marlene - 27 maj 2011 17:59

Världens finaste

 

Av marlene - 27 maj 2011 17:42

Hela den här veckan har jag, Tobbe och Frida stannat i skolan till 18 förutom idag. Jag är helt utbränd typ.. har knappt sovit nånting dessa dagar. I skolan har man bara pluggat och sen när man kommer hem är det plugg igen. Idag är det iaf sista inlämnings dagen, då allting måste vara klart för på måndag sätter dom betygen. Så nu håller jag på fixar mina sista uppgifter. Var egentligen ledig idag, men var tvungen att dra till skolan iaf för att göra multimedia prov och cooper test. Har G i idrott nu, så det känns ju skönt. Men vet inte vad jag har för betyg i multimedia, arbetsmiljö&säkerhet, samhälle B osv.


Anyway.. 13 dagar kvar till studenten och av dom är det 5 skoldagar (om jag räknar med idag). Lediga tors-fre nästa vecka, sen är vi lediga måndag den 6e och den 8e har vi fångarna på ubg och den 9e tar vi studenten! 


PUSS

Av marlene - 23 maj 2011 18:56

Hejsan! Gick upp 6 imorse, så jag är sjukt trött nu. Sket i sista lektionen för fick världens mensvärk. Gjorde så äckligt ont så jag har bara legat i sängen sen jag kom hem. Aja, anyway.. i fredags så tog jag det bara lugnt hemma, somnade rätt så tidigt. I lördags var jag ute med några vänner på entourage för att fira Carolin. Väldigt kul faktiskt. 


På torsdag är det två veckor kvar till studenten, dock är det bara 9 skoldagar kvar. Har ångest för multimedian, måste verkligen fixa den nu. Måste bli klart med allt inom det området, har typ två moment kvar. Sen har jag en grej i samhälle, en grej i arbetsmiljö&säkerhet och så ska jag bara springa på idrotten. Det klarar jag nog?

Av marlene - 19 maj 2011 21:57

Tre veckor kvar. Herregud va tiden går fort! Idag hade vi bara en lektion vilket var skönt. Är egentligen ledig imorgon, men måste till skolan och springa några varv så jag får godkänt i idrott.. hehe. Känns ju inte så bra att man har IG i det direkt.


Såg även att 1D stannar tills på lördag, wiiiho.. så imorgon ska förmodligen jag och syrran åka till stan och hoppas på att få se dom! 


Nu ska jag fixa lite med foton, måste nämligen illustrera en låt. Så har varit ute och fotat lite och nu ska jag lägga in allt. PUSS


Av marlene - 18 maj 2011 21:25

Usch.. igår stannade jag, Frida och Tobbe i skolan till halv fem typ. Så vi kom inte hem förrän halv sex... inte så kul direkt.

Idag har vi redigerat och filmat hela dagen typ. OCH äntligen är vår trailer klar! När jag kom hem pluggade jag lite och nu ligger jag i sängen och kollar på efterlyst. PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards