Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2011

Av marlene - 16 maj 2011 23:13


Niall Horan, Harry Styles, Zayn Malik, Liam Payne och Louis Tomlinson

  mina nya favorit killar!

eller... kanske inte. 

Nick, Kevin och Joe kommer alltid ha plats nr1 i mitt hjärta. 


Av marlene - 16 maj 2011 21:01

  LIKA ELLER?

Eric Saade och Alexander Vasiliou

Av marlene - 16 maj 2011 20:13

Typ... jätte bra?

Surt att man missa chansen att träffa dom när dom va i sverige i helgen -.-

Av marlene - 16 maj 2011 19:22

Tycker ni att rätt låt vann eurovision? Det skulle vara awesome ifall Eric vann, men tyvärr gjorde han ju inte det. Men han kom iallafall 3a vilket var skit bra! Jag gissade på att Azerbaijan eller Irland skulle vinna. Visst Azerbaijans låt kanske är liiite för lugn, men den va iallafall bra, enligt mig då. Och Irlands bidrag... haha! Ja, jag hatade verkligen den första gången. Men nu typ älskar jag den? Aja, jag trodde iallafall att dom oxå hade chans att vinna då dom var favorit tippade. Nej nog om det.. idag har jag varit i skolan och redigerat hela dagen med Tobbe och Sara. Imorgon har vi vårat praktiska prov i multimedia, då vi ska visa vad vi kan inom flash. Inget man kan plugga till, så jag ska kolla på tv. PUSS

Av marlene - 14 maj 2011 10:28

Goooood morgon! Eller det vet inte riktigt om den är god eftersom det är äckligt väder. Vart tog solen vägen lixom? Hur som helst så vakna jag nu men är fortfarande ganska trött. Ovanligt vaaa? Nope. Gårkvällen spenderades iallafall med min kära kusin Ellen. Vi drog till kista och kollade runt lite. Vi glömde totalt bort tiden, för helt plötsligt började dom stänga affärerna. Klockan var alltså nio. Då bestämde vi oss för att åka till mig och kolla film. Hon hade aldrig sett taken förut, och den filmen är ju hur bra som helst. Så vi kollade på den. Därefter kom hennes mami och hämta henne.


Jag somnade inte förrän typ tre eller ngt. Låg och kolla på fredag den 13:de som kom på tv. Nej, nu ska jag försöka vakna till lite.. hehe. PUSS

Av marlene - 13 maj 2011 17:13

Har precis käkat, och kollar lite på hockey. Men jag tycker verkligen det är skit tråkigt att kolla på det.. lixom fotboll är mkt roligare att kolla på.. hehe!


Ikväll ska jag träffa Ellen men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Imorgon ska jag bara vara hemma iallafall, vill se eurovision, höhö  smell ya later. PUSS

Av marlene - 13 maj 2011 09:33

Nu är jag vaken och pigg  börjar halv två idag, rätt så skönt.. men börjar ju hellre tidigt så man kan sluta tidigt. Men men .. vad ska man göra? Nu ska jag iaf slappa framför tv:n ett tag, sen blir det off to school. PUSS


Av marlene - 12 maj 2011 20:02

Kollar på american idol. Efter den ska jag duscha och bara ta det lugnt. Känns som det varit sjukt mkt i skolan denna vecka. 



Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards