Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under maj 2011

Av marlene - 1 maj 2011 15:18

I fredags hade vi mösspåtagning, de va sjukt kul faktiskt. De flesta treor i skolan satt ute på ängen där vi umgicks, lyssna på musik och drack lite. Runt halv fyra drog jag, Carro och Julia hem till Julia för hon skulle byta om. Sen hem till mig så jag kunde byta om och tillsist till Carro där hon bytte om och sen åt vi dära. Runt halv nio mötte vi upp Frida och drog till sportbaren och tog nån cider där sen drog vi vidare till mp där alla vi treor bestämt att vi skulle spendera kvällen. Så det var sjukt mkt folk där, men det va kul de! 


I lördags
var det ju valborg och kvällen spenderades med Felan och lite annat folk hos en kompis i jakan där de va chillkrök, men de va trevligt. Nu känner jag att jag inte vill dricka på ett tag, haha. Idag blir det bara att ligga i soffan och kolla film. PUSS

   bästa klassen

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards