Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av marlene - 11 maj 2011 22:15

Juuuuste fucking helvete!! Har ju ännu ett prov imorgon i multimedia, kul va? Igår hade vi ju teori prov i det men imorgon ska vi visa vad vi kan i programmet flash. Det värsta av allt är att det går på tid... åååh, ångest på det. Nej, nu ska jag plugga mer till idrotts provet. PUSS


 

Av marlene - 11 maj 2011 17:12

Hallo!    idag var det ingen riktig skoldag utan vi hade aktivitetsdag som menas att ifall man har rester eller omprov så ska man göra dom den dagen. Alltså var vi lediga ifrån alla andra lektioner så vi kunde fixa våra IG-varningar och sånt dära. Jätte bra faktiskt! Jag åkte till skolan tolv för att fixa multimedia och när jag var klar me de fick jag vänta typ till tre för det var då jag skulle ha muntliga nationella i svenska. Så nu är jag iaf klar med svenska B (!!) äntligen säger jag bara. Imorgon ska jag göra idrotts provet och nästa vecka ska jag springa, sen är jag klar me det oxå. Känns sjukt bra nu faktiskt! Att jag börjat ta tag i skolan nu... hähä. Visst, skulle ha gjort det för lääängesen. Men jag är såå otroligt lat och tänker hela tiden "aa men det kan jag ju göra lite senare, eller så gör jag det imorgon bara" men det blir ALDRIG av. Ajaaa, nu ska jag äta min älskade nudel soppa och sen plugga lite till provet imorgon. Därefter ska jag vidare till Frida och filma vår sista scen   PUSS! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards