Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2014

Av marlene - 29 september 2014 21:56

Hey yaa! Igår kom L hit efter bajen matchen. Han va på bra humör då dom vann med 4-1. Vi kollade film innan vi båda somna. Idag har vi inte gjort ngt speciellt. Båda var lediga så vi låg i soffan och såg blended med Drew Barrymore och Adam Sandler. Alltså den filmen var faktiskt riktigt bra och rolig! Om ni inte redan sett den, så se den! Han drog vid tre tiden och sen dess har jag packat, tränat lite, duschat och latat mig ännu mer, hehe. Hur som helst så har jag nog packat allt, tror jag. Hoppas fan inte att jag glömt ngt. Får väl dubbelkolla innan jag går och lägger mig!


Just nu kollar jag BB, men det slutar när som och då börjar PH. Så det ska jag titta på. Ska upp fem imorgon bitti. Snacka om att jag kmr va skit trött. Det här blir väl sista inlägget på en vecka, kanske skriver ngt imorgon bitti eller när vi landat i San Francisco. PUUUUUSSSS

Av marlene - 28 september 2014 09:55

Godmorgon! I fredags vart de jobb och efter de åkte jag direkt hem till killen och spenderade kvällen med honom framför idol med massa gott. Efter idol kollade vi några avsnitt av breaking bad innan jag somna haha. Var så himla trött alltså! I lördags gjorde vi inte så mkt, sen kom hans vänner över och då passade dom på att skjutsa mig till stationen så jag slapp gå. 


Runt sju mötte jag upp Linda och Emma och åkte till Micis i sundbyberg. Där var även Sandra och Amanda. Vi hade en liten "Gotland reunion" kan man säga. Vi åt god middag som Micis fixat och sen pratade vi en himla massa. Blev ingen utgång för min, Amandas eller Sandras del men de andra tre drog ut. Vi andra åkte hem istället. 

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle med Ellen på ett danspass i vällingby. Dock har jag väldigt ont i fötterna när jag går, så tror inte det är så bra att dansa då. Får bli en annan gång helt enkelt! Måste även packa lite, åker ju trots allt på tisdag (!!)

Av marlene - 22 september 2014 23:24

Såg denna video förra veckan, men har glömt lägga in den här. Alltså seriööööst. Får rysningar. Deras röster passar otroligt bra ihop. Tycker dom borde satsa på att skapa en duo istället för att sjunga solo. #thevoice

Av marlene - 21 september 2014 13:37

Tja! Ligger och kollar på awkward. Efter det blir det träning. Puss

Av marlene - 18 september 2014 13:06

Hejsan! Intervjun igår gick väl helt okej. Var sjukt jävla nervös, men gjorde mitt bästa iaf. Dom ringde faktiskt upp mig idag och ville anställa mig, så I guess it went well (?). Efter intervjun mötte jag upp Sandra, Beck och Michaela. Vi satt på fridays ett tag innan vi gick runt och kolla lite i affärer innan vi satte oss på ett fik. Meningen var ju att jag, Beck och Sandra skulle ha myskväll. Men så blev det inte, då Sandra hade planer på utgång och försökte övertala mig att hänga med. Men jag har faktiskt tröttnat på att festa och supa hela tiden, dock har jag inte vart ute på klubb i Stockholm sen innan Gotland, vilket är sjuuukt! Det är fan över två månader, haha! 


Idag har jag väl ingenting planerat direkt. Har tränat nu på morgonen med mami. Så det känns skönt. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen får jag se vad jag hittar på! Puss.

Av marlene - 17 september 2014 10:43

Godmorgon! Idag ska jag på intervju, men det är vid halv tre tiden, dock är det i stan så måste åka vid ett ändå! Efter det ska jag möta upp Sandra och Beck och då ska väl vi antagligen dra hem till Sandra och köpa med oss lite gott och bara mysa.


Snart drar vi till San Francisco. 13 dagar kvar. #längtar

Av marlene - 16 september 2014 15:45

Grattis på 22 års dagen my long lost love. Älskar dina båda nya låtar! #chains #jealous


Av marlene - 14 september 2014 19:52

Tre månader idag med min baby. Inte ngt speciellt egentligen, då det bara är tre månader. Men anyway, han är bäst och jag tycker om honom så.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards