Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2012

Av marlene - 27 september 2012 21:52

Hey! Ligger i sängen och ska kolla film snart, sen sova! Börjar halv nio imorgon och slutar halv fem. Najs huh? Efter jobbet ska jag hem en snabbis och hämta lite grejer, sen till jakan för att möta upp Beck och Sandra. Party står på schemat! Anyway, älskar verkligen filmen lol. Alltså Lola och Kyle. Man blir ju kär!!! Vill också ha en sån kille...

Av marlene - 24 september 2012 11:49

Shuuu! Ute och tar en promenad nu på min rast. As najs ju! 8-16:30 idag.. Skönt va? Njaa, men cash iallafall! Ska snart käka lunch med 6-åringarna, hehe :) uggsen är på såklart!

Av marlene - 21 september 2012 21:18

   

Behöver verkligen en ny vinterjacka och tycker att dessa två är grymt fina! 

Men problemet är bara, vilken utav dom?! ÅNGEST!

Av marlene - 20 september 2012 21:55

Världens finaste tjejer! Ni är guldvärda. Så sjukt glad över att jag har er i mitt liv! I love you!

Av marlene - 20 september 2012 21:51

Hola! Så jävla trött! Tänkte iallafall sova snart så det är skönt. 8-16 imorgon, lär ju va helt död. Vi ska nämligen på "utflykt" med fritids. Då är de förskoleklass, 1or, 2or och 3or. Så imorgon lär man va helt slut!

Av marlene - 16 september 2012 12:41

GRATTIS på din 20-årsdag älskling! Du är bäst och jag älskar dig sååå mycket!! Världens finaste kille, Nick Jonas <3

Av marlene - 14 september 2012 22:43

Otur jag har! Stuken hand lixom.. Spelade fotboll med 6-åringarna på skolan och snubblade (?) konstigt nog på bollen och landa på högerhanden då jag försökte ta emot. Kände hur allt började svartna och allas röster dog bort. Gick till toaletten och satte mig ner för jag kände på mig att jag skulle svimma, vilket jag gjorde. Vet inte hur länge jag va borta men de va inte så länge iaf, kanske 2-5 min.. Nu kan jag inte använda min högerhand, gör sjukt ont. Känner mig lite handikappad eftersom jag är högerhänt! Aja ska kolla film nu, eller snart för klockan elva börjar 2 fast 2 furious!!

Av marlene - 12 september 2012 21:56

Tja! Idag efter jobbet gick jag hem till min moster där Ellen redan var. David var oxå där. Min lilla gullunge! Min syster hängde inte med eftersom hon blev sjuk igår.. aja, men jag, Ellen och vår moster käkade thai mat! Mkt gott var det. Sen pratade vi om allt möjligt, från skola-jobb-träning till fest och sånt! Sen kollade jag och Ellen på när David spelade ngt spel på datan. Kom hem för ett tag sen och ligger här och lyssnar på musik bara. Ska sova snart tror jag. Puuuuss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards