Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under september 2012

Av marlene - 12 september 2012 00:49

Har verkligen fastnat för Taylor Swifts låt we are never ever getting back together. Den är inte som hennes andra låtar men den är bra! I like it! Aja, jobb imorn 12:30-16:30 sen middag hos moster med syster och kusin! Mysigt värre! Nu; sova :) puss

Av marlene - 9 september 2012 14:55

Tjaa! Igår kom Ellen hit och vi lagade mat. Pasta med vegetarisk sås, mumma! Sen drog vi in till stan och mötte upp Therese och Minna. Gick till en bar och satt där ett tag. Tänkte sen dra vidare till rose, men blev hemgång istället. Yeah well.. Ligger iallafall i soffan nu och kollar tv med syster. Ensam hemma 2 är på tv (y) heh!

Av marlene - 8 september 2012 10:07

Men tjaa!   igår jobbade jag 8-16 igen, vart sjukt trött när jag kom hem. Var iaf kul igår på skolan. Tycker det är jätte roligt att jobba med 6-9 åringar. Så jävla söta! Anyway, igår blev det en lugn dag. Somnade klockan elva!!? Haha! Aja! Ikväll ska jag träff Ellen, vi ska typ laga mat och sen kanske dra ut? Får se vad som händer helt enkelt!

Av marlene - 5 september 2012 16:51

Tja! Idag vare jobb 8-16, mami kom och hämta mig så kom hem för ett tag sen. Ska snart fixa ngt att äta, är sjukt hungrig! Åt bara sallad idag hehe.. Ligger iaf och kollar på going the distance. Var ju ett tag sen jag såg den, so why not? Puuss

Av marlene - 3 september 2012 18:17

Igår kom Sebastian hit och vi låg bara och kollade film. Han drog hem sen och då somnade jag direkt. Har jobbat idag, slutade halv fem och ska snart käka lite mat. Puuuss

Av marlene - 1 september 2012 13:21

Shululuu! Igår var det meningen att jag bara skulle vara hemma och chilla eftersom jag ska ut ikväll. Men så blev det inte! Sjöng lite singstar med Vanne, Jossan och pappa och drack lite. Sen drog jag till skälby på lokalfest med Felan och några. Träffade gamla vänner som jag inte sett sen 9an. Det va fan kul! Drog till donken runt två med Felan, Max, André och Ante. Sen skjutsade Ante hem oss :) ikväll blir det nog mp som gäller. Ska försöka övertala Sandra att hänga med då det kmr va massa folk man känner där eftersom det är event :) lär ju bli as grymt! Pusshäääjj

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards