Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2013

Av marlene - 28 mars 2013 18:40

Hey, you're kinda gorgeous. You know that, right?

Av marlene - 27 mars 2013 10:48

Det är fullständigt kaos på jobbet. Fattar inte hur det kan vara det nu när det är påsklov nästa vecka. Men det är verkligen brist på personal. Många borta och sjuka.. Man känner sig inte ens motiverad till att jobba om det är såhär. Vi är 4 st fritidspersonal och det är tre klasser. Alltså seriöööst. Det funkar inte. Vi skulle ha varit 5 men den personen gick hem pga att den var tvungen att jobba över flera dagar och blablabla.. Ja man orkar inte. Jag mår typ jätte dåligt oxå. Känns som jag har feber :( alltså åh, kaos!!

Av marlene - 25 mars 2013 18:20

I lördags mådde jag ju inte så bra när jag kom hem från Sandra. Låg bara och kollade film, åt halstabletter hehe. Men begav mig ändå till Ellen på kvällen för att äta middag med henne, Minna och Tracy. Det var supergott! Och till efterrätt åt vi blåbärspaj. Drog därifrån runt halv tolv och jag somnade typ direkt när jag kom hem. Inte så konstigt då jag hade feber. Men nu är det iallafall bättre. Gick till jobbet idag för det är ändå brist på personal. Känns som det alltid är någon/några som är borta. Men det gick bra iallafall! Tog en promenad hem efter jobbet. Det har ju varit så underbart väder idag. Så det var skönt att gå hem! Ligger och kollar film med syrran nu. Puuss

Av marlene - 25 mars 2013 18:13

Hey! I fredags firade vi Linda. Först åt vi god middag och efterrätt hos henne och drack även en del innan vi begav oss till stan. Mötte upp Pelle, Fredrik + 6 grabbar till på tåget och drog till amba där vi var all night long. Dansade hela natten oxå haha! Enda till stängning. Dock mådde jag inte alls så bra, hade ont i halsen och så frös jag. Tog iallafall taxi hem till Sandra. Medan Sandra, Linda, Pelle och Fredrik fortsatte dricka hos henne och spela spel, låg jag och sov. Haha frös som fan hela natten oxå, även fast jag hade tjocktröja + två täcken. Aja. Det var ändå en rolig kväll.

Av marlene - 21 mars 2013 13:01

Ett tag sen jag skrev. Men har haft fullt upp! I lördags drog jag till Sandra och förade me henne, Pelle och Fredrik. Vi spelade "absolut överens" , det var hur kul som helst! Jag och Sandra vann såklart ;) sen drog vi till snaps där vi stannade hela kvällen. Vart ganska full men Sandra och Fredrik tar hem priset för det, haha! I måndags var jag, Sandra och Beck på Lindas skiva. Dock var vi där en timme för jag började sju dagen efter. Vi hade iallafall klätt ut oss till powerpuffpinglorna. Haha usch va ful man kände sig... Igår var jag med Lucas efter jobbet och nu sitter jag här på jobbet igen och har rast. Slutar 16:45 idag, så ska väl möts upp Sandra sen för att köpa present till Linda som fyller år imorgon och vi ska även fira henne imorgon. Puuusshejj

Av marlene - 16 mars 2013 19:10

Idag fyller världens bästa mami 43 år! Så grattis till henne! Vi har precis käkat middag + efterrätt. Ska börja fixa mig nu för att sen åka till Sandra. Ska nog föra där tror jag. Sen blire utgång! Pööööss

Av marlene - 15 mars 2013 13:25

Idag stänger jag. Så jag slutar inte förrän 17:30. Men cash is king, så jag klagar inte.. Eller? Haha! Nej men det går fort hoppas jag. Ikväll ska jag faktiskt träffa Lucas. Han kom hem igår och vi har inte setts på en och en halv månad. Han lär ju va skiiiit brun :( usch jag som redan mår så dåligt pga hur vit jag är. Ser ut som ett vandrande lik typ.. Aja! Vi ska nog bara ta de lugnt. Han är väl fortfarande trött efter resan och jag kommer va sjukt trött efter jobbet, hehe! Men imorgon ska jag ut med Sandra, Pelle och Fredrik! Då äre party. Sen så ska jag fira min kära mami som fyller 43 imorgon :) puuuuss

Av marlene - 13 mars 2013 12:56

Hey. Jag är så-jävla-trött. Haha, känns som jag alltid skriver det? Vilket jag nog gör oxå! Haha aja. Sitter här och kollar på när barnen vilar. Skönt att dom är tysta och helt stilla istället för att springa runt och skrika. Har ju huvudvärk konstant. Men bara tre timmar kvar. Hehe. Sen ska jag dö framför teen wolf hemma. Är på säsong 2 nu, weeehoo! Men den är fan bra! Nej nu ska jag oxå "vila" lite innan dom vaknar. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards