Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av marlene - 10 mars 2013 16:50

Tjaa! Denna helg vare tänkt att inte gå ut alls, men så blev det ju inte.. Drog ut i fredags. Först förade jag, Sandra, Ellen, Fredrik och Pelle hemma hos Fredrik och vi drog in mot stan runt tolv. Vi hamnade på ambassadeur och där hade jag aldrig varit förut så det var ju kul att testa ngt nytt för omväxlings skull! Det va bra drag och rätt mkt folk! Vi dansade typ hela tiden haha, ända till stängning vilket var klockan fyra. Sen letade vi taxi och jag och Sandra kom hem till henne runt halv sex. Sen vaknade vi vid nio eftersom hon skulle jobba. Så jag åkte hem och sov. Hehe!

Igår var jag, Sandra och Beck hemma hos Sandra och kollade mello. Tyckte State of dramas låt var sjukt bra! Sen tyckte jag även att Anton, Robin och Yohios låtar oxå var bra. Haha när Robin fick veta att han vunnit, han såg så förvånad ut! Anyway, nu ska jag kolla teen wolf. Puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards