Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2013

Av marlene - 30 januari 2013 17:44

Hey! Har precis käkat middag och ligger nu och kollar på magi på weverly place, eller va de heter.. Igår mötte jag Sandra efter hon slutat jobbet och då drog vi till henne och prata om allt som hänt, sen kollade vi film. Vi såg Sinister. Trodde den skulle vara läskigare än vad den va, efter allt man hört om den. Somnade direkt efter den. Aja, puuusshej!

Av marlene - 29 januari 2013 11:48

Inatt vaknade jag först vid 02:50, då är klockan 08:50 i Thailand. Brukade gå upp den tiden där borta. Men lyckades iallafall somna om tre timmar så gick upp klockan 6 istället. Har legat i soffan och läst lite, nu kollar jag film. Ikväll ska jag till Sandra. Har inte sett henne sen fredagen innan jag åkte till Thailand! Bjuder på lite Thai bilder :) pussss

Av marlene - 28 januari 2013 08:51

Back in Sweden. Alltså åh, vilken ångest. Två veckor går ju hur fort som helst, kändes som man va där i två dagar typ.. Äckel väder här hemma. Snö och kallt. Blä! Vaknade sju idag, då är klockan ett på dagen i Thailand och var jätte pigg. Fortfarande van vid att vakna Thai tid. Aja, ligger i soffan med mitt täcke på mig, iskallt annars ju, och kollar på prison break. Känner att jag måste se klart det nu. Bara några avsnitt kvar!

Jag saknar honom redan. Det är fan sjukt. Klarade mig lixom sju månader utan honom innan. Nu har jag varit utan honom i tre dagar.. Hur ska jag klara två månader till? :|

Av marlene - 26 januari 2013 12:31

Tjohej! Jag lever, på andra sidan jordklotet hehe. Nej men sista dagen i Thailand nu. Suger verkligen stenhårt! En vecka till skulle varit perfekt! Men anyway, sitter här i saladan på Lanta Ink och har precis tatuerat mig. Nu är det mamis tur. Gjorde så fucking ont. Usch!! Men nu är det över iallafall. Thank god for that. Haft två underbara veckor i paradiset, mitt andra hem. Träffade även Lucas. Tog "slut" mellan oss för typ 7 månader sen eller ngt, men vi har bestämt att vi ska försöka igen. Suger bara att han ska till Australien i en månad :( aja, skriver när jag kommer hem igen. Puss

Av marlene - 12 januari 2013 11:25

Världens finaste och snyggaste kille fyller 20 år idag! Zayn Malik är fucking perfekt in every single way. Du är bäst, och jag hoppas du får en underbar dag. Jag älskar dig min fina man <3

Av marlene - 12 januari 2013 11:18

Hey! Igår efter jobbet drog jag hem, stressad som fan. Åt en macka-gick till systemet-sen hem igen-satte mig vid datan och skrev ut några texter som jag vill tatuera-in i duschen-sminka mig-hem till Sandra. Kaoz. Haha! Var inte ens sugen på att dricka igår, don't know why? Var så jävla otaggad och fick knappt i mig cidern alls. Vi drog iallafall till magenta. Det sög som det gjort de senaste månaderna. Fattar inte vad som hänt? Det var ju bäst där förut.. Aja, sen drog vi till pure och där var det sjukt kul och massa folk. Varför drog vi inte dit från början?! Kom hem halv fyra och somnade direkt. Vaknade klockan nio och var hur pigg som helst, säkert för jag gått upp tidigt hela veckan.. Får väl sova på planet. Men det är ytterst tveksamt då jag inte kan sova på flygplan. Nej nu ska jag fixa det sista och chilla ett tag! Pusss

Av marlene - 10 januari 2013 08:08

Hey! Bara idag och imorgon kvar, sen behöver jag inte gå upp tidigt på länge. Fy vad skönt! Tänker sova ut på lördag, eller ja iallafall till tolv-halv ett. Åker härifrån halv två till arlanda sen går planet typ två timmar senare eller ngt. Haha minns inte ;$ tycker den här veckan har varit seg och långsam. Alla andra dagar och veckor har gått sjukt fort. Det känns som igår när vi bokade resan och det gjorde vi för över en månad sen! Haha aja! Kanske skriver ngt imorgon eller på lördag om jag hinner :) puuuss

Bild från strax efter tolvslaget! Jag och mina bästa vänner. What would I do without you? Åh vad jag älskar er!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards