Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2013

Av marlene - 1 januari 2013 20:24

Gott nytt år! Igår vare kaoz. Jag och Sandra gick upp tidigt för att gå ner till systemet och köpa lite dricka, sen fanns det inte dooley's så vi gick hem till mig med drickan vi köpt och sen åkte vi till jakan och gick på systemet där oxå. Men nej, där fanns det inte heller! Så vi gick till tasty's och åt frukost/lunch. Pastasallad med avokado. Fyfan vad gott det var! När vi kommit till mig igen gick vi ner till ica för att köpa mat. Men då funkar inte våra kort? Så vi åker till jakan, igen(!!) och köpte mat där istället. Så fyra timmar senare var vi äntligen klara! Vi åkte till mig fixade efterrätt och mat. Sen kom Linda och Beck hit. Första nyåret med mina tjejer! Det var tänkt att vi skulle ta hit lite folk, men alla var så jävla efterblivna och sa att dom skulle komma efter tolvslaget.. Men kul lixom! Och vi ville inte dra på fest i sollentuna, vällingby eller kungsängen. Det kändes bara jobbigt. Så vi drog till en fest i närheten, men där vare bara massa randoms. Så vi mötte upp Pelle och några vid två tiden och gick hem till mig där min syrra hade tagit hem lite folk och sen kom det fler så det vart ändå en bra nyår! Gick och la oss klockan sju imorse och vaknade elva. Så har ju knappt sovit ngt. Men det är väl så det ska vara?;)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards