Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av marlene - 6 januari 2013 22:11

Hey! I fredags drog jag och Sandra till kista och kollade lite affärer. Vi åt en jättegod lunch! Wokade nudlar och grönsaker. Muuums! Senare på kvällen drog vi hem till Danne där det va några grabbar redan. Vi drack och körde ölspelet. Fy helvete vad kul och svårt det var. Vi hade säkert tio regler. T.ex innan man dricker ska man skåla men den till höger om sig, man måste dricka med vänster, säga "danne är bäst men oscar är bättre" innan man dricker + massa fler! Men det var sjukt kul. Jag, Sandra och några fler sov över och vi la oss väl runt 4-5. Sen blev det pizza dagen efter! Igår kväll drog jag till Ellen och vi satt och prata om allt möjligt, kollade även lägenheter, resor. Hon åker till Mauritius på tisdag för barnvaktsjobb i två veckor, så vi ses ju inte på ca tre veckor eftersom jag drar till Thailand på lördag. Bara 6 dagar kvar nu. Så nu blir det jobb en vecka innan jag drar. Osköna tider. 8-17 imorgon. Najs va? Nej men ska lägga mig tidigt!;)
Bildboooomb!!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards