Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under augusti 2010

Av marlene - 31 augusti 2010 20:38

Usch vilken lång skoldag! Har bara två lektioner på tisdagar, men har tre timmars håltimme vilket inte är så kul.. sen så slutar vi ju fem, som är ännu sämre. Så idag kom jag hem runt 6.. inte kul alls. Aja, så jag har inte gjort nånting, bara varit hemma. Just nu ligger jag och kollar på PH och pratar med Lucas


If I could live without you, I would just walk away

But I feel sick when Im not around you, like Im allergic to the pain

If I could breathe without you, I would let go of your hand

But everytime I try, I feel like a half girl, so it's obvious I can't

Av marlene - 30 augusti 2010 21:18

Jaa, idag hade vi mössprövning! Tycker det var väldigt tidigt för det, eftersom vi bara gått en vecka i skolan typ. Men iaf så har vi beställt våra studentmössor och annat tillbehör! Nu blir det film, natti natti!


miiiiin!

Av marlene - 29 augusti 2010 22:29

Igår var jag som sagt på kräftskiva med en massa, kände bara Sandra och en till sen innan, så lärde känna en massa nytt folk vilket var jätte kul! Kom hem runt halv tre och var sjukt trött. Så jag somnade direkt, men vaknade klockan åtta på morgonen för att jag va ganska bakis.. kunde inte somna om heller. Eller somnade om runt 10-tiden och då sov jag till halv ett vilket var sjukt skönt.


Vid två kom släkten hit för att fira mig och dom stannade till halv sex ungefär. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Har legat och kollat på PH Danmark. Ska snart tvätta bort sminket och lägga mig i sängen
 



Av marlene - 28 augusti 2010 15:53

Igår blev det utgång för första gången för mig och Frida! Men det vart inte alls så lyckat som vi hade hoppats på. Det blev lite bråk och missförstånd vilket inte alls var kul.. vi var tolv pers som drog ut igår, och vissa drog till nype medans jag, Sara, Frida, Carro och Tobbe hamna på the bridge istället. Aja, hoppas det blir bättre nästa helg då iaf!


Ikväll ska jag på kräftskiva med Sandra och några andra tjejer hos Patrik. Sen ska jag nog sova hos Lucas om han inte jobbar sent som han gjort hela veckan -.- nu ska jag duuuscha, puss!


 

Av marlene - 25 augusti 2010 16:25


Av marlene - 23 augusti 2010 18:33

O M J.. trodde ju självklart att jag börja åtta idag eftersom det står så på schemat.. men tydligen var det nästa termin, så vi började halv nio med engelska C.. och det hade jag inte en aning om så missade den lektionen. Aja, ska nog ändå ta bort den kursen, tror inte jag pallar ha både engelska B och C samtidigt :| anyway så slutade vi fyra idag, och jag har inte gjort så mkt sen dess. Suttit och kollat lite på tv och ätit. Imorgon börjar jag tio och slutar kvart över fem!!! ;O är det ens lagligt att sluta så sent?! Har bara två lektioner också med värsta håltimmen emellan.. åååh vad jag hatar skolan!

Har sämsta schemat ever  


 

Av marlene - 22 augusti 2010 21:26

Har knappt sovit något inatt. Somnade runt två och vakna vid fem pga halsen och hostan. Sjukt jobbigt! Ska iaf till skolan imorgon, lika bra det. Bara det att jag måste upp sex imorgon för vi börjar åtta. Så tidigt har vi aldrig börjat förut :| anyway, ska nog försöka sova lite nu, för det lär nog ta ett tag innan jag somnar
 

 

Av marlene - 21 augusti 2010 22:07

Världens sämsta helg.. har bara legat hemma och inte gjort nånting. Usch va jag hatar att vara sjuk   !!! Aja, nästa helg ska jag iaf ut med massa! Jag har så sjuuukt tråkigt, finns ju ingenting att göra när man är sjuk. Funderar på att sova, men är inte ens trött, så what to do.. nä ska nog kolla på remember me, som mami hyrt  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards