Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av marlene - 3 augusti 2010 16:42

Av marlene - 3 augusti 2010 13:16

Väcktes av Lucas alarm imorse, så gick upp då och klädde på oss. Men drog inte därifrån förrän tolv, för då skulle han ta bussen till jobbet. Så nu är jag iaf hemma och gör ingenting speciellt. Tror jag ska börja packa lite inför torsdag, för då åker vi till Malta  


Ellen, jag och syster 


If I had one wish,

I'd wish it would be you and me forever

Av marlene - 3 augusti 2010 12:49

I lördags drog jag in till stan med familjen + kusinerna och deras föräldrar. Vi skulle kolla på pride. Va där från typ halv två till halv sex eller något, sen drog vi hem. På kvällen mötte Lucas mig och så drog vi till Victor som hade "fest". Det var väl helt okej. Vi stannade där i några timmar, drog hem runt tre eller något.
 

I söndags vaknade jag och Lucas typ fyra eller något. Vi var as sega den dagen, så vi låg bara hemma hos honom om jag minns rätt   , vi va ute ett tag iaf. Då drog vi till godismonstret och köpte godis och läsk. Sen hem till honom och käka middag, sen blev det filmkväll.
 

I måndags skulle han egentligen ha jobbat, men det blev inte så för att chefen inte va där och då kunde ingen jobba, så han va ledig  

Så vi spelade band rock eller va det heter, haha aas kul! Hade aldrig spelat trummor förut, så prövade det och de va skit kul. Sen kom även Lucas kompis Fredrik förbi och så körde vi tre tillsammans. Runt sex drog jag hem och dom drog till Sibylla för att käka. Jag drog tillbaks dit lite senare och då kollade vi tre på the ghost writer och för att vara ärlig så va den faktiskt bra. Trodde den skulle va sjukt tråkig, för de hände typ aldrig något. Men den va bra, bara dåligt slut. Efter den drog Fredrik hem och då gick jag och Lucas och la oss. 


When you look me in the eyes,

And tell me that you love me,

Everything's alright,

When you're right here by my side

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards