Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2014

Av marlene - 26 februari 2014 16:38

Hey! I måndags var vi på aquaria. Jag tror jag aldrig varit där förut så de va även kul för mig, hehe! Vi var där några timmar innan vi begav oss tillbaks till skolan igen. I tisdags var vi inne ett tag, sen vid ett gick vi till grodparken för att grilla med de övriga klasserna. Mysigt var det, men jävligt kallt! Och idag har vi åkt skridskor (inte jag såklart, haha). Slutade halv två så kom hem tidigt idag! Ska kolla lite pll avsnitt som jag inte sett än hade jag tänkt. Puss

Av marlene - 24 februari 2014 08:57

Godmorgon! Nu är det måndag igen och jag är faktiskt pigg! Jag och Sandra drog konstigt nog ut i lördags oxå. Vi var en blandning av övertrötta och fulla. Vi drog först förbi nonni ett tag och därefter blev det soli, såklart! Micis och de andra var redan där. Vi träffade massa nya sköna människor, haha. Vi tänkte dra på efterfest i sumpan med några killar men det hela slutade med att när vi väl stog utanför soli kom det fem andra killar som försökte få med mig och Sandra på efterfest i kungsklippan (?) så vi hakade på dom. Kom alltså inte hem förrän 6:15 på morgonen.. Deckade direkt och vaknade halv elva igen. Vi har inte sovit många timmar denna helg. Igår var vi helt döda. Beställde pizza och kollade film hela dagen!

Idag är jag piggare! Somnade halv elva igår och gick upp åtta. Ska snart börja bege mig mot tuben. Ska åka till aquaria (vattenmuseum) med barnen idag. Så jag möter upp dom där! Skönt att vi bara kmr ha 13 barn typ! Pusss

Av marlene - 22 februari 2014 09:29

Godmorgon.. Vad fan gör jag uppe vid den här tiden är en jävligt bra fråga. Igår efter jobbet mötte jag upp Sandra och då gick vi till bolaget. Därefter åt vi lyxmiddag (eller inte), det blev billys pan pizza då vi inte var så speciellt hungriga! Runt nio tiden kom Micis hit och då drack vi en hel del innan vi begav oss till Oxid där det var rätt mkt folk! Runt halv ett började vi röra oss mot Soli där vi stannade resten av kvällen. Det var sjukt kul som vanligt! En killkompis skjutsade hem oss runt halv fyra, sjukt snällt av honom. Jag och Sandra deckade vid halv fem kanske och ändå vaknade jag vid åtta och var ovanligt pigg (?)

Ikväll lutar det mot ännu en utekväll! Men får se hur pigg man är senare. En vän och två bekanta har fyllt år i veckan så väldigt många ska ut ikväll och fira dom. Men som sagt, får se hur pigg man är senare ;)

Sandra och Micis yesterday. Fina tjejer <3

Av marlene - 17 februari 2014 20:19

Heeii! Ligger i soffan hos mina päron och kollar os.. Haha kul va? Nej men ikväll blir jag faktiskt kvar här. Stängde på jobbet och gick hit för att äta middag, sen ville dom att jag skulle sova kvar. Vad gör man inte för sina föräldrar? :) nära till jobbet imorgon blir det oxå vilket är sjukt najs! Så istället för att gå upp 06 ska jag upp 07! Har precis beställt en ny telefon oxå. Min mobil mår ju inte alls bra som jag sagt i säkert över ett halvår nu, haha! Aja imorgon är det tisdag, jobb 8-17! Pussss

Av marlene - 15 februari 2014 12:46

Heeey you! Igår var en bra kväll. Jag och Sandra gjorde god middag och lite senare kom Jennie och Emily hit och joinade oss. Vi drack och körde drink lekar innan vi begav oss till nonni där vår vän Calle spelade. Träffade även några andra killkompisar där! Vi stannade inte länge utan vi drog vidare till magenta där det var event. Dock var det skit tråkigt där (som vanligt!) så vi drog nästan direkt till oxid, där det knappt var nå folk alls. Men vi stannade iaf ett tag och tog några drinkar innan vi begav oss vidare till solidaritet där det var as kul! Träffade en massa som man känner och träffade även på en gammal klasskompis som jag inte sett sen vi tog studenten typ (?) så det var fan sjukt kul att se henne igen! Jag, Sandra och Eken tog taxi till oss runt tre eller ngt, sen kom även Danne och Victor hit och då körde vi drink lekar och bara chillade typ. Deckade vid halv sex kanske och sov i fyra timmar.. Nu har killarna dragit och Sandra har dragit till sin dans, so I'm all alone. Ska kolla revenge och försöka bli av med baksmällan. Eller ah är typ fortfarande full, haha!

Suddig bild på mig och Sandra, hehe! Love you <3

Av marlene - 13 februari 2014 20:55

Helluu! Ligger i soffan och kollar lite gossip girl. Idag var det chill dag på jobbet då det var studiedag. Inte alls många barn vilket var skönt. Dom lyssnade på musik, kollade film, sen så har vi spelat en massa spel oxå! Aja ska väl kolla ngt avsnitt till innan jag går och lägger mig. Pusss

Av marlene - 12 februari 2014 21:38

Hey! Igår fick jag och Sandra besök av Fredrik! Han kom hit och vi pratade, dom drack lite vin och så kollade vi film. Allmänt mysigt bara!

Och nu ligger jag i soffan och kollar på en film som heter fair game. Den verkar rätt bra faktiskt! Innan de kollade jag hockey. Alltså kan knappt tro det själv. Jag kolla hockey.. Det händer aldrig lixom! Men eftersom Sverige spelade ville jag kolla! Sjukt trött tjej här! Men ska nog sova snart så jag orkar ta mig upp imorgon. Snart helg ju. Wehoo! På fredag är de alla hjärtans dag, så då blir det utgång! Taggaaa

Av marlene - 11 februari 2014 06:55

Godmorgon! Vaknade för en kvart sen. Ville bara ligga kvar i sängen. But what to do? Idag jobbar jag 8:30-17:30. Lång dag med andra ord. Hoppas jag klarar av hela dagen utan huvudvärk vilket jag haft varje dag förra veckan. Helt sjukt.. Nu är det bara två veckor kvar tills en person som varit borta väldigt länge kmr hem igen. Snart är han i samma land som mig igen efter några månader.. Aja nu ska jag börja klä på mig och så, innan jag börjar röra mig mot tuben. Hoppas ni får en bra dag! Puss

Är brunett igen btw! Tröttnade på mitt ombre hår då jag haft de sen november typ.. Så i söndags färgade Sandra mitt hår och nu är jag mörkhårig!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards