Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under februari 2014

Av marlene - 8 februari 2014 11:43

Goodmorning everybody!

Jag är så jäkla trött. Fattar inte ens vad jag gör uppe nu. Eller ah, jag somnade halv sju och gick upp halv elva. Bra va? Gårkvällen vart väldigt bra och rolig. Vi började med middag hos mig och Sandra med Vanne, Mickan, Emma och Linda. Det blev tacos (såklart!). Sjukt gott var det iallafall! Senare kom även Mickis, Amanda och Jennie och joinade oss. Vi körde lite drink lekar och pratade en hel del innan vi insåg hur mycket klockan var. Då blev det stress till bussen som vi otroligt nog hann med! Vi gick till langolo för att föra lite mera innan vi gav oss ut. Sandra och de andra drog till solidaritet, men eftersom min Vanne och Mickan bara är 18 så trodde vi inte att dom skulle komma in, så vi drog till vickan istället. Där var det en hel del vi kände vilket var sjukt kul. Efter vickan drog vi till marquise där vi stannade till stängning. Sen tog jag och Vanne första tåget hem, haha. Så ja, vi kom hem strax efter sex och somnade väl vid halv sju. Men det var kul!


Ikväll får vi faktiskt se vad som händer. Antingen blir det en lugn hemmakväll, eller så drar vi till mp för Ken Ring ska dit ikväll och uppträda. Det vore ju kul att se honom.

Av marlene - 6 februari 2014 14:46

Trött. Ont i huvudet. Seg. Aa you name it! Jävla feber. Och inte heller hjälps det med alvedon.. Hursomhelst så fick jag och Sandra besök utav hennes farfar ett tag. Vi pratade och fikade lite innan både Sandra och hennes farfar gick härifrån. Sandra skulle nämligen till kallhäll hem till hennes mamma och syster. Dom skulle förbi ikea tror jag och köpa lite. Jag kände att jag verkligen inte orkade åka nånstans så stannade hemma istället. Gör inte så mkt. Kollar på tv och känner hur mina tunga mina ögonlock är. Kmr förmodligen att somna! Dock hoppas jag att jag mår bättre imorgon då det vankas middag och utgång! Håller tummarna. Pusss

Av marlene - 5 februari 2014 16:56

Hey. Somnade direkt efter paradise hotel igår och vaknade vid elva idag. Har bara legat och kollat på ravenswood och tillslut somnade jag. Mitt huvud värker som fan även fast jag tagit massa alvedon.. Nu är jag iallafall i lägenheten och kollar gossip girl. Sandra kmr alldeles strax så då lär vi fixa mat. Blir förmodligen hemma imorgon. Måste verkligen vila. Puss!

Av marlene - 4 februari 2014 18:44

Hey you! Igår efter jobbet köpte jag och Sandra hem thaimat. Så sjukt gott! Dock hade jag mått dåligt hela dagen och kände mig inte helt friskt. Funderade på att stanna hemma idag men åkte ändå till jobbet eftersom det var jag som skulle stänga. Nu är jag hemma hos familjen och firar pappa som fyller hela 44 år idag! Stort grattis till honom! Vi har precis ätit en supergod middag och nu ligger jag i soffan med tunga ögon.. Jag mår fortfarande inte bra och har både feber och lite halsont. Så imorgon blir jag hemma från jobbet. Sover även kvar här då jag inte orkar ta mig till kungsholmen. Hoppas ni mår bättre än mig! Puss

Av marlene - 3 februari 2014 06:51

Godmorgon! Nu så är det måndag igen. Buhu.. Hursomhelst så vart det utgång i fredags med Vanne och Mickan. Vi drog till mp bara för våra vänner skulle spela där ikväll. Det var väldigt mkt folk, så det var ju kul! I lördags åkte jag, mami och pappa till lägenheten för att droppa alla mina grejer. Sen åkte vi tillbaks till viksjö och så chillade jag tills Sandra kom hem till mig. Vi drack lite innan vi drog till Jossan. Det vart en helt okej kväll. Alla var fulla när vi kom så vi började köra spel så att vi skulle komma ikapp, vilket vi oxå gjorde! Aja, ska alldeles strax börja gå mot tuben. Puss

Min och Sandras goda söndagsmiddag!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards