Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2010

Av marlene - 30 november 2010 22:24

Nu ska jag stänga av datan och kolla på tv ett tag. Sen sova. Kmr nog inte skriva ngt mer ikväll och förmodligen inte imorgon heller. För vi åker ju direkt från skolan till så ska det låta och sen direkt därifrån till kryssningen. Så då hörs vi på torsdag när jag kmr hem igen   natti natti!

Av marlene - 30 november 2010 22:08


Grattis på 23-års dagen snyggiiiing!  

Av marlene - 30 november 2010 21:20

Åh kollade på skönhets operationer eller va det heter.. fy vad hemskt. Såg så äckligt ut, men va ändå tvungen och kolla.. haha! Nu ligger jag och kollar på 5an där det är någon film på  ska försöka somna tidigt idag så jag orkar gå upp imorgon

Av marlene - 30 november 2010 18:00

Sjukt va denna vecka har gått fort.. känns verkligen inte som om det redan är onsdag imorgon och sen på torsdag är vi ju lediga från skolan  §
 

Kom iaf nyligen hem efter att ha varit i skolan och fotat Alina och Saara (Fridas små syskon). Blev hur många bilder som helst, vilket är as grymt! Så nu ska jag och mami ut på en powerwalk. Sen när jag kmr hem igen ska jag packa inför imorgon. Wiho, längtar galet! Innan vi drar på kryssning ska vi ju på så ska det låta med alla som går rörlig bild och sitta i publik. Jätte rooolig dag kmr det bli med andra ord   

Av marlene - 29 november 2010 18:11

Slutade tidigt idag vilket var skönt! De enda jag gjort sen jag kom hem är att redigera filmer och pluggat lite.. hehe. Nu ska jag ner och äta iaf. Sen blir det tv. 
 

Två dagar kvar tills kryssning och tills min barndomsvän blir 18!   p u s s

Av marlene - 28 november 2010 19:50

Gårkvällen var sjuukt rolig! Började med att jag drog till Ellen vid fyra och fixade mat + tårta. Kan ju säga att tårtan blev helt misslyckad.. vid sju kom resten av tjejerna så då åt vi mat och snackade. Det droppade in fler folk hela tiden, vilket var kul. Haha säger bara vilken kväll  
 

Kom hem vid två och sov från typ tre till sju.. så är inte så jätte trött nu, vilket inte är så bra. Höhöh. Här kmr lite bilder från igår!
 

   tårtan!

Tracy, Louise och Maria   

Jag och Ellen  

Ellen, Louise och Therese

Tjejerna    

Jonas och jag

   Jonas, Adde och Pauo

   Jag, Adde, Tobbe och Sara     Luka, Joel och Pauo   Joel, Luka, Pauo och Olivia   Marcus, Jesper och Louise   Jag och Tobbe   Olivia, Sara, Adde och Pauo

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards