Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av marlene - 6 november 2010 23:03

Jag och lillsis ligger och kollar på filmen the number 23 som går på 4an, men den är snart slut. Weird film men bra! Har färgat syrrans hår oxå, hon ville ha ljusbrunt så vi får se om det blir ljusare då. Pussen!

Av marlene - 6 november 2010 19:15

Nanannaa.. Va jag har tråååkigt!! Nej men ligger här hemma med min sjuka lillasyster och kollar film. Vi kom nyss hem efter att ha varit på ICA för att hon skulle köpa hårfärg. Känner mig oxå lite sjuk faktiskt, hade ju lite ont i halsen imorse när jag vaknade men trodde att det skulle gå över ifall jag drack något.. men det gjorde det inte, utan det blev bara värre :/! Puss

Av marlene - 6 november 2010 13:03

Vill bara lägga mig i sängen igen och somna om.. men det här är näst sista dagen på lovet och då ska jag inte sova bort den! Vaknade iaf precis, och kul att man fått ont i halsen (!) :/ aja får hoppas på att det försvinner under dagen.
 

Igår drog vi som sagt till entourage. Kan inte säga att det var super kul men kan inte heller säga att det var tråkigt. Så det var nånting mitt emellan. Musiken var iaf grym! Vi träffade även på Emanuel och Lina från PH, som Sara stog och snacka med  sen så träffade vi på ett par grabbar som jag och Sara varit på fest med förut, lite roligt sådära  
 

Nu ska jag slappa framför tv:n. Ciao!

Av marlene - 6 november 2010 03:35

Kom hem för ett tag sen, har varit på entourage  men berättar mer imorgon för nu ska jag sova! Gick upp sjukt tidigt imorse, lixom klockan åtta?! Hehe.. Natti natti! Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards