Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 november 2010

Av marlene - 10 november 2010 22:30

Såg programmet 24 timmar, fett kul ju! Att få umgås med någon man knappt känner i ett helt dygn. Det skulle jag oxå vilja göra.. fast om jag själv fick bestämma vem jag skulle få vara med såklart! 
 

Nej, nu  är det dax för mig att borsta tänderna, sen ere sängen som väntar. Ska inte upp så tidigt imorgon, men är väldigt trött, så det är lika bra att lägga sig isf. Natti!

Av marlene - 10 november 2010 19:15

They asked us; do you believe in love?


And she said; I'll believe it the day summer rises in December

And he said; I'll believe it the day winter will fall in August


And she did. Because, here comes the sun, the heat and the warmth

In middle of christmas time.

Here rises you. Here rises I.

Here rises heat and summer time, into heart of mine.

So she said. And so she did.


And he did. Because, here falls the snow, the cold and the freeze

By summer morning in August.

Here you fall. Here I fall.

Here falls heart of mine, into cold winter time.

So he said. And so he did.

Av marlene - 10 november 2010 17:56

Ligger och kollar på how i met your mother. Bara jag som älskar det programmet? x) ska nog ta och äta lite, börjar faktiskt bli hungrig nu


You were everything, everything that I wanted

We were meant to be, supposed to be, but we lost it

All of our memories so close to me, just fade away

All this time you were pretending

So much for my happy ending

Av marlene - 10 november 2010 11:58

You amaze me

Av marlene - 10 november 2010 11:23

Nu är jag vaken.. eller vaknade för ett tag sen mår mkt bättre idag, så ska förmodligen till skolan imorgon (!) det är ju ändå så tråkigt att bara vara hemma och inte göra ngt än att gå till skolan och få vara med sina vänner. Nu ska jag äta lite glass och mami ska göra knäck utan mandel. GOTT!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards