Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 27 november 2010

Av marlene - 27 november 2010 14:45

   

Blev inte att åka till sollentuna utan tog en tripp till jakan istället, mkt närmare. Hittade iaf lite grejer som jag fick med mig hem, och lite presenter till Ellen 

Så nu ska  jag bara försöka bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, vilket kmr bli jävligt svårt :/ Ellen vill att jag ska ha klänning typ.. men nja jag vet inte asso. Ska nog ta me lite kläder dit så kan jag bestämma där istället   aja, ska börja fixa mig snart iaf, sen åka 

Av marlene - 27 november 2010 10:45

  

Av marlene - 27 november 2010 10:33

Godmorgon! Somnade runt två inatt och vaknade nu  innan jag somna kollade jag på en konstig film som hette typ from dusk till dawn, trodde att den skulle vara bra eftersom George Clooney var med.. men den va fett weird. Aja, och efter den skulle mirrors börja och ville verkligen se den men somnade innan -.- haha! 


However! Ska följa med mami till sollentuna centrum för hon ska handla lite mat + jag ska köpa ngt till Ellen. Hoppas bara att vi inte åker alltför sent, eftersom jag ska vara  hos Ellen redan vid fyra.. ska åka dit innan alla andra kmr och hjälpa henne lite. Sen får jag väl ta och möta killarna 


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards