Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 26 november 2010

Av marlene - 26 november 2010 22:00

Ont i magen efter allt godis jag ätit.. höhö, inte bra (!) har legat och kollat idol som bara blir tråkigare och tråkigare år efter år.. samma sak med PH och speciellt nu när dom har Alex Schulman som programledare (?) ööhm, kill me someone? Han är verkligen sämsta programledaren. Förstår inte hur eller varför han fick ta hand om det programmet ens. Men nog om det! Imorgon ska jag till min kära kusin som fyllde år förra veckan och fira henne med lite vänner! Kmr säkert bli skit kul  ska nog dit med Jonas och Adde, sen får vi se ifall Tobbe oxå hänger på 

Av marlene - 26 november 2010 21:34

Jag vill bara spola tebax tiden igen, till då när vi var runt 14 och så små och oskyldiga. Jag vill bara tebax till Thailand igen, för det var där vi träffades för första och sista gången. Du förstår nog inte hur mkt jag saknar dig, men jag saknar dig sjukt mkt! Fyra år sen.. helt seriöst! Varför tar vi inte bara och träffas? Vi pratar varje dag på sms och bestämmer att vi ska ses på ngt lov.. men det blir ju aldrig av  som nu.. vi ska ju träffas på jullovet har vi sagt, men det lär väl inte ens hända...

Av marlene - 26 november 2010 21:32

  

Av marlene - 26 november 2010 19:28

Ikväll vare spotify eventet, men orkade inte dra dit så stannar hemma ikväll. Malin ville att jag skulle med till Sammy och kröka lite, men nu verkar det som om det inte blir ngt (?) aja, det är skönt att bara ta de lugnt oxå.. är hemma ensam, hihih! Så nu sitter jag och sjunger för fullt!  
 

Alltså kan ni tänka er att första advent är på söndag..? OMG. Det är snart december.. och snart är det ett nytt år. Helt fucking sjukt.....

Av marlene - 26 november 2010 08:45

  

Wiiho.. Usher och Justin!

Av marlene - 26 november 2010 08:31

Kul att man vaknar tidigt när man har sov morgon?! Lyssnar på musik nu medan jag fixar mig, även fast jag inte ska ta bussen förrän om en och en halvtimme.. funny huh? Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards