Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under april 2012

Av marlene - 25 april 2012 19:00


   

Wooho, Bieber kommer till Sverige i sommar! Åh, måste verkligen se honom då!!!!

Av marlene - 25 april 2012 18:53

I lördags firade vi Rebecka. Vi förade hos henne några tjejer, därefter begav vi oss till magenta, där vi spenderade hela kvällen. Träffade gamla vänner som man inte sett på år och dar. Det va riktigt kul! Jag och Lucas drog hem till mig sen och sov. Helt bakis på söndagen, inte alls kul men hängde ändå med och käka med släkten sen på kvällen. Jobbade måndag och tisdag, men idag stannade jag hemma för kände mig inte så bra. Vaknade först runt åtta och va uppe ett tag, somnade runt tolv igen och vaknade igen runt halv fyra. Är jätte trött nu igen. Men har lite feber så kan ju vara de. Puss

Av marlene - 19 april 2012 09:49

Jobbat hela veckan, har blivit många timmar. Har börjat tidigt och slutat sent. Men idag börjar jag sent, börjar vid ett och slutar fem. Skönt det! Behövde verkligen lite sovmorgon. Fast gick ändå upp åtta.. höhö. Idag fyller min kära lillasyster 17 år. Stor tjej. Ett år kvar tills hon är 18. Svårt att tro det lixom. Så idag blir det restaurang. Sen på lördag fyller min fina vän Rebecka 20 år! Då ska hon firas ordentligt. Det blir middag hos henne, och därefter utgång. Vart vi hamnar någonstans, lär vi få se då  nu blir det att kolla lite tv och äta frukost. Sen fixa mig och dra till jobbet. Förresten, köpte ett nytt batteri till min iphone, den funkade i tre dagar. Sen sluta den fungera helt igen? Eller ja, nu är det displayen det är fel på. Man ser ingenting även fast den funkar. Helt cp. Så måste köpa en displayer nu. Om inte det kommer funka, får jag väl lämna in den... puss


   Gick inte att vända bilden?!



Av marlene - 12 april 2012 21:31

Igår vart det utgång. Först blev det lite middag hos Linda med Sandra och Sara oxå. Sen förade vi även där. Efter de drog vi in mot stan och mötte upp några killar innan vi drog vidare till laroy. Hade aldrig varit där förut, men herregud va litet det var och så var det massa folk. Nja, vet inte riktigt om jag gillar de stället faktiskt. Men vi hade iallafall kul, som tur var! Fyllekäk på donken. Sen taxi hem till Linda, där vi somnade direkt. Vi vaknade runt halv tolv, jag och Sandra gick och köpte pizza åt oss. Så sjukt gott! Sen blev det att lägga sig i soffan framför film. 


Vi skulle egentligen haft chillkrök hos Linda idag, men så blir det inte. Ganska skönt ändå. Ska kolla på bb snart, sen antagligen sova.


   bild från igår på Sara, mig och Linda

Av marlene - 10 april 2012 11:28

Då var det tisdag då och påsklov för vissa. Är oxå ledig idag, score på det! Så snart ska jag och mami åka till coop och handla lite mat. Dom kom ju hem igår, så nu när kylskåpet är relativt tomt känns det att det är nog dags för handla mat. Gick upp tidigt idag oxååå.. jätte skönt. Not. Men aja, kunde ändå inte somna om så whatever. Låg och kolla på jersey shore, såg klart hela säsong fem. Wäääh, så nu är det slut med de  men har hört att dom håller på göra säsong 6 nu?! Well, får se om det stämmer. Hope so!  Puss

Av marlene - 8 april 2012 22:08

Ligger och kollar på big brother just nu. I fredags va jag på fest i Ekerö. Det var sjukt kul. Vi bada jacuzzi, men så smart som jag är tappade jag mobilen i vattnet så ja nu funkar den såklart inte. Känns inte kul alls att inte ha någon mobil. Får fixa den på ngt sätt. Hört att man ska lägga den i ris för då sugs allt vatten ur mobilen?! Kanske ska pröva.. höhö. Igår var jag med Lucas. Somnade ganska tidigt. Idag har jag oxå varit med honom, sen drog jag, Vanne, Ellen, Oscar, deras farmor och vår mormor till Kista för att äta middag och gå runt. Det var ganska mysigt faktiskt.

Av marlene - 6 april 2012 17:31

Tjohej! Dushade för ett tag sen och nu håller jag på fixa mig lite smått. Ikväll blir de fest. Jag, Sandra och Beck ska hela vägen till Ekerö på fest. Haha långt bort. Men det blir säkert kul! Frågan är bara hur i helvete vi kommer hem därifrån? För bussarna slutar ju gå vid ett typ och vi vill förmodligen inte åka så tidigt. Aja, får väl se.. försöker bestämma vad man ska ha på sig. Hatar att välja kläder, så sjukt svårt att bestämma sig -.- 

Av marlene - 6 april 2012 11:17

Åhh! Dom håller på med sitt  nya album!!! Äntligen!  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards