Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 6 april 2012

Av marlene - 6 april 2012 17:31

Tjohej! Dushade för ett tag sen och nu håller jag på fixa mig lite smått. Ikväll blir de fest. Jag, Sandra och Beck ska hela vägen till Ekerö på fest. Haha långt bort. Men det blir säkert kul! Frågan är bara hur i helvete vi kommer hem därifrån? För bussarna slutar ju gå vid ett typ och vi vill förmodligen inte åka så tidigt. Aja, får väl se.. försöker bestämma vad man ska ha på sig. Hatar att välja kläder, så sjukt svårt att bestämma sig -.- 

Av marlene - 6 april 2012 11:17

Åhh! Dom håller på med sitt  nya album!!! Äntligen!  

Av marlene - 6 april 2012 10:57

Då var man vaken igen. Men vaknade för en timme sen typ av att en granne stog och borrade... kul. Men hellre att dom borrar klockan tio än klockan sju iallafall! Somnade hyfsat tidigt igår, var jättetrött efter jobbet så jag orkade inte göra ngt speciellt. Men gick iallafall ut en stund för att träffa en vän och prata lite med honom. Nu sitter jag här i soffan och kollar på life of Ryan som går på tv. Fast har redan sett alla avsnitt, men ändå, går inge bättre på tv just nu 
Ciao!


 
 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards