Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2016

Av marlene - 20 juli 2016 10:53

Godmorgon! Ännu en dag med sol! Ligger ute i solen och lyssnar på podd. Runt ett ska jag, syrran och pappa iväg för att luncha med farmor och farfar. Blir väl trevligt! Sen måste jag packa, har inte ens börjat och vi åker imorgon bitti! Men det blir väl bra det med.

Av marlene - 14 juli 2016 00:17

Tja! Ett tag sen jag uppdatera här. Är iallafall klar med min C9. Gick bättre än förväntat faktiskt! Gick endast ner 1,5kg men hade väl inte så "jätte" mycket att gå ner. Men minskade iallafall massa cm runt om hela kroppen! Så det känns bra!

I fredags var sista arbetsdagen på en månad så nu har jag semester. Dock suger ju vädret så har inte gjort så mycket än att hängt i olika shopping centrum. I måndags gjorde jag pass därefter åkte jag och syrran till Täby centrum för shopping. I tisdags åkte vi till Mall of Scandinavia med vår kusin Ellen för ännu mer shopping och idag åkte jag och syrran runt för att hitta resväska. Hon hittade en som hon köpte, men jag velar mellan två stycken, en lila och en svart. Skulle va bra att ha lila då den sticker ut men ja jag vet inte haha. Får ta och fundera på den! Bara jag köpt en innan nästa torsdag, för då åker jag och Lucas till Grekland! Ska bli skönt att komma bort och äta god grekisk mat. Nu ska jag kolla PLL avsnitt. Puss!

Av marlene - 2 juli 2016 09:16

Godmorgon! Äntligen lite sovmorgon! Nästa vecka är även sists jobbveckan innan 4 veckors semester. Så behövligt. Anyways, igår började jag min C9 resa. Gick faktiskt bra förutom att man vart lite små hungrig. Idag är det dag 2 och då gäller exakt samma som igår. Men imorgon får jag äntligen äta iallafall, haha! Aja får se om det blir någon skillnad efter dessa nio dagar!

Ska snart fixa frukost vilket är, 30 ml aloe vera och en therm tablett, därefter ska jag lågintensiv träna i 30 min. Tänkte ta mig ut på en pw och träna lite hemma! Ska annars inte göra något speciellt idag. Ikväll är det däremot fotboll, en spännande match. Tyskland-Italien. Vill så gärna att Italien ska vinna men känns inte som det kommer bli så. Tyskland är riktigt bra..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards