Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2011

Av marlene - 27 juni 2011 16:20

Tja! Äntligen har solen tittat fram igen och förhoppningsvis stannar den, hähä. Orkar inte me allt regn längre. Anyway, jag firade midsommar med Ellen, Kristy, Tobbe, Rebecca, Sara och några fler på lidingö. Väldigt trevligt var det. I lördags tog jag det lugnt, typ sov hela dagen. I söndags gjorde jag inte heller så mkt, övningskörde bara lite på kvällen. Sen somnade jag halv fyra.. kollade på nån skräckfilm helt själv, så aah x) idag har jag solat med syrran. Såå sjukt varmt ute, men det är helt underbart! Nu ska jag söka jobb, så vi hörs senare. PUSS

Av marlene - 23 juni 2011 01:00

Joe Jonas har ju släppt sin singel nu och här är låten  grymt bra!

Av marlene - 23 juni 2011 00:48

Tjatja! Helgen spenderades med Felan och annat folk. I fredags var vi på pg och tog de lugnt bara, sen i lördags drog vi till entourage ett tag, sen drog vi vidare till lobby där vi  stanna till typ fyra eller ngt. Minns inte riktigt när vi kom hem, haha  i söndags var jag helt döööd även fast jag vakna två på dagen och somnade relativt tidigt. Sov bort hela måndagen oxå typ.. fast drog ut ett tag, då jag skulle till arbetsförmedlingen för att prata lite. I tisdags drog jag, Ellen, Minna, Louise och Therese till grönan. Det var super kul. Dock började det spöregna, så det var ju inte så speciellt najs. Men annars var det kul! Idag har jag bara sovit typ. Skulle ha dragit ut, men mina fötter har varit helt döda från igår.. så nu ligger jag och kollar på how I met your mother. PUSS

Av marlene - 18 juni 2011 02:01


Bilder från studenten;

            Har fler.. men dom får komma i ett annat inlägg!  

Nu ska jag sova. Trött tjej hära. Så godnatt, mwah!

Av marlene - 16 juni 2011 19:26

Tja! Eftersom det är sommarlov så sitter jag knappt vid datan längre. I helgen vart det party på entourage med lite vänner.  Sen har jag övningskört varje kväll förutom igår och så håller jag på att leta jobb för fullt. Ikväll kanske det blir att övningsköra igen, annars ska jag nog läsa lite i körkortsboken. 


Bilder kmr senare. Har inte haft tid att lägga in ännu. PUSS

Av marlene - 12 juni 2011 14:45

Halloo! De va ett bra tag sen jag blogga, men har haft fullt upp med studenten och allting. Torsdag den 9:e Juni var den bästa dagen i mitt liv. Har aldrig haft så kul och har nog inte heller varit så nervös. Tänkte berätta lite kort om min underbara dag.


På morgonen fick jag och Frida skjuts hem till Jessica där resten av klassen redan var. Vi åt frukost, jordgubbar och drack champagne. Jätte mysigt! Sen tog vi en massa grupp bilder och runt 8:20 begav vi oss till skolan där vi mötte upp våra lärare och sen gick vi tillsammans ner till aulan där vi sjöng, fick lyssna på rektorn och diplom delades ut. Efter det vart det dags för fotografering och sen lunch. Efter lunchen satt vi uppe i media och skrev i varandras mössor och sen vart det dags att gå till klassrummet för att få betyg.
 

När klockan närmade sig ett ställde vi oss så som vi skulle springa ut, alltså näst sist. Det kändes så overkligt och det kom ett fåtal tårar redan då. Sen när det gått någon minut var det äntligen dags för oss att springa ut. Jag hittade mina föräldrar nästan direkt så stog och prata med dom ett tag, sen gick jag  och Frida vidare för att leta efter hennes föräldrar som inte heller var så långt bort. Vi skyndade oss till toaletten för att byta om och sen letade vi efter vårt flak.


När resten av klassen kommit hoppade vi upp på flaket och började dunka musik. Alla familjer stog nedanför och tog kort på oss och vinka. Vi åkte runt i kungsängen, kallhäll och jakan. Det var sååå himla kul! Vi hoppade av i jakan och då kom mami och hämta mig och Frida. När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt eftersom jag var helt kladdig efter all öl och cider jag fått på mig. Runt fem kom släkten hit så då satte vi oss ner för att äta.


Efter maten var de dags för efterrätt och present öppning. Fick en massa pengar och presentkort, sen fick jag kläder, smycken, ett fotoalbum som Ellen gjort till mig (massa bilder på henne och mig) och av familjen fick jag en bil!!! Alltså jag kunde knappt fatta att jag fått en bil och jag har inte ens tagit körkort än. Fast ska såklart börja med det nu! Anyway, efter de blev det en massa dans för mig och Ellen. Vi stog i vardagsrummet och dansa i timmar (kändes det som) tills det var dags för mig att börja röra mig utåt och då drog alla andra hem.


Vår slutskiva hade vi på garbo och det var kul där förutom att det var sjukt äckligt varmt. Luftkonditioneringarna slutade fungera och vakterna stängde av så att man inte fick gå ut och ta luft/röka? As dåligt. Men det var väl för att det var jäääätte mkt folk. Typ alldeles fullt där. Aja, den här dagen ska jag minnas föralltid. Den absolut bästa dagen i mitt liv. Ingenting kmr kunna slå den! Känns bara helt sjukt nu, att jag aldrig mer ska till skolan och träffa min fina klass   fuck vad jag kmr sakna dom! 


Har skrivit värsta boken nu, så det får räcka. Lägger in en massa bilder senare och berättar även om min helg! PUSS

Av marlene - 8 juni 2011 20:03

Heeello! Idag var det som sagt fångarna på ubg. Det var väldigt kul, förutom att man fick lite sår och så.. häähä. Tyvärr kom vi näst sist. Inte så kul att få springa ut typ sist imorgon? Men aja, spelar väl inte så stor roll iaf. Efter de drog vi till skolan och fixade våra lakan till flaket, så nu är dom klara! Så imorgon behöver vi bara sätta upp allting på flaket   


Nu ska jag sova. I know, det är galet tidigt. Men jag måste nämligen upp runt 5-6 imorgon för att fixa mig. Ska lixom vara hos Jessi klockan sju för champagne frukost.  Anywaaay, så lär jag nog inte skriva ngt mer ikväll eller imorgon. Sååå, smell ya later. PUSS

Av marlene - 7 juni 2011 10:32

Usch, vilken jobbig natt. Vet inte varför, men har knappt sovit ngt inatt. Jätte konstigt. Sen så gick jag upp sju imorse och var hur pigg som helst? Jag förstår inte. Tror att jag är nervös inför studenten.. hähä.


Blir ingen skola idag. Skulle egentligen ha åkt dit för att spraya på lakanen, men de flesta säger att vi ska göra det imorgon efter fångarna på ubg. Så nu blir det imorgon istället. Imorgon är det ju fångarna på ubg, vilket betyder att det är ungefär som fångarna på fortet och då ska alla vi treor klassvis tävla mot varandra och vinnarna får springa ut först dagen efter. Känner på mig redan nu att vi inte kommer att vinna iaf. Lixom vi är typ 22 pers i klassen och det är förmodligen många som inte tänker komma, fast iofs ska vi tävla med den andra klassen, MP3B, så då blir vi lite fler iaf 




PUSS!
#countdown 2 days left 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards