Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2011

Av marlene - 6 juni 2011 15:14

Tjaaa! Super skönt med lång helg. Gårkvällen spenderades i enskede med ett par gamla vänner som vi (min familj och jag) lärde känna i Thailand när vi bodde där. Det var sjukt kul och träffa alla igen, då vi sist träffades var för två-tre år sen när vi hade en sån här grillkväll oxå. Iaf, så åkte vi till Micke och Malin där vi var under kvällen och deras två barn Amanda och Moltas var med. Sen en annan familj, Micke och Tina och deras två barn Malin och Kristoffer. Och tillsist Frida och Kenneth och deras nyfödda son Elliot. Micke och Malin bjöd på hur god mat som helst, eftersom han är kock. Senare under kvällen sjöng jag, Malin, Amanda och min syster singstar, vilket vi gjorde typ hela kvällen då och vi kom hem strax innan ett. När vi väl kom hem satt vi bänkade framför tv:n för att kolla big brother finalen. OCH JAAA! SIMON VANN!!!   


Bara tre dagar kvar till studenten. Jag längtar ihjäl mig nu.

Av marlene - 3 juni 2011 00:13

Igår drog jag på studentmottagning hos Felan. Den jäveln tog studenten igår medan jag får vänta i en vecka tills det är min tur. Aja, vi var hos henne och åt, prata, drack. Sjukt kul faktiskt. Sen drog vi + några vänner hem till en annan vän som oxå tog studenten. Därefter begav vi oss till mp där vi spenderade våran kväll. Vart jätte lyckat faktiskt! Men vaknade ovanligt tidigt imorse, så nu är jag galet trött. Ska nog sova snart. PUSS

Av marlene - 1 juni 2011 08:20

Hola! Om lite mer än en halvtimme ska jag ta bussen. Börjar 10 idag, och det enda vi ska göra är att prata lite mer rektorn, därefter slutar vi.. tror jag? Men jag måste stanna så jag kan lägga in allt mitt arbete på usb innan dom tar bort allt!  sen måste jag även köpa biljett till slutskivan! PUSS


#countdown 8 days left 

   













Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards