Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2012

Av marlene - 27 november 2012 12:26

Heya! Sitter i personalrummet och ska alldeles strax gå ner igen. Musik står på schemat, sen är det fritids. Är så jävla seg och trött. Vädret gör ju inte det hela bättre heller. Vill hem och lägga mig i min varma säng. Aja bara att hålla ut i fyra timmar till. Ska vila lite nu, sen blir det back to reality. Ciao!

Av marlene - 27 november 2012 07:36

Hey! Igår va jag och Jossan på halkbana. Var sjukt kul! Först var vi båda as nervösa men vår "handledare" var sjukt skön, haaha! Så det vart jätte kul. Plus att vi aldrig kört bil helt själva, någon utav våra föräldrar har ju alltid suttit brevid. Men nu fick vi åka HELT själva och det var galet roligt! Nu är det bara teoriprov och uppkörning då. Bara att börja plugga! Anyway, börjar om ca en halvtimme. Blä! Så jävla trött! Slutar halv fem :( så see u later! Puss

Av marlene - 24 november 2012 13:22

Igår träffade jag en kompis från göteborg. Sist vi sågs va på Rhodos förra året och innan de var det när vi bodde i Thailand! De va kul! Snart ska jag och my family åka till farmor och farfar. Där ska vi väl vara ett tag. Sen blir det att dra hem, fixa sig och bege sig vidare till Malin som fyller 19 år idag!

Av marlene - 22 november 2012 10:01

Hey! I helgen va de födelsedags firande både fredag och lördag! De va awesome! Annars har de bara varit jobb. Inte gjort ngt speciellt. Men imorgon ska jag förmodligen träffa en vän som är här på besök i en vecka. Han bor i göteborg och jag lärde känna honom då jag bodde i Thailand 06-07 :) sen på lördag ska jag fira Malin för hon fyller 19. Nu ska jag klä på mig, innan jag drar till jobbet! Puss

Av marlene - 7 november 2012 09:38

Hey! Igår var jag med Sandra och Beck! Vi drog till kista och käkade, kollade shopping, sen blev det bio. Vi såg savages. Den va rätt bra, lite annorlunda men bra! Kom hem halv ett och somnade direkt. Puusss

Av marlene - 2 november 2012 11:44

Hey! Är så jävla trött men kan inte sova -.- gick upp åtta idag (!!!!) för att fixa biljetter till One Direction. Så nu är det klart! Jag och syrran ska äntligen få se dom live! Men bajs på henne då hon oxå ska se Justin Bieber.. Jag fick inga biljetter dit :( aja får försöka se ifall man hittar ngn billig biljett sen. Nu ska jag glo 90210. Puss!

Av marlene - 1 november 2012 18:44

Hey! Stannade hemma idag för att jag inte mår så bra. Har feber och är förkyld. Så har legat och kollat film och sovit. Nu håller jag på att kolla x factor usa. En tjej grupp där heter 1432, som betyder I love you too. Först förstog jag inte hur det kan betyda det, but now I do. Aja ska iaf kolla lite dallas avsnitt nu, lär säkert somna igen. Känns som mitt huvud ska sprängas. Gahh! Ingen utgång för mig imorgon med andra ord. Pöss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards