Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 30 januari 2011 15:45

  du lärde mitt hjärta hur fort det kan slå

då min puls slog ett hål i min hjärn ridå, då

stjärnor tändes önskar jag att det gick

att förklara hur det kändes när jag mötte din blick

Av marlene - 30 januari 2011 14:17

Oh my god... vi kom inte hem förrän halv tre inatt (!) hahaa, men vi hade det så sjuuukt kul! Först när vi kom dit snackade vi lite om va för låtar vi skulle sjunga och så. Sen blev det lunch/middag runt fyra tiden och därefter spelade vi in låtar till klockan två inatt.. så fucking kul! Så ni kan ju gissa hur trötta vi var när vi kom hem. Haha!











Tog inte så många bilder igår för min mobil dog, men Fredric tog en massa bilder så ska fråga honom ifall han kan skicka över några  

Av marlene - 29 januari 2011 12:23

Usch, vaknade runt tio idag. Men skönt det oxå, så slipper man sova bort hela dagen. Idag ska jag, syster, mami och hennes kompis över till Fredric och spela in några låtar i hans studio. Whoop whoop, så galet najs!


Ska bara duscha sen blir det att dra till honom  puuuss

Av marlene - 28 januari 2011 22:44

  

skulle inte direkt säga nej till dessa snygga killar...

Ryan Sheckler och Tony Panici

Av marlene - 28 januari 2011 21:53

l'amore a prima vista

Av marlene - 28 januari 2011 20:45

   Tummen upp för er snyggingar!

Av marlene - 28 januari 2011 19:27

Så sjukt mätt jag är nu. Åt precis en pizza.. heheh, inte det bästa valet kanske efter man gymmat, men gott vare! Har slingat håret igen och fy hur man ser ut nu... hade mörktbrunt innan och nu är det typ blonda slingor, ljusbrun/orangea slingor?! Inte så jätte fint direkt. Verkligen inte så som jag ville ha det, men får väl fixa de imorgon eller ngt. Puss

Av marlene - 28 januari 2011 10:11

Godmorgon  nu är jag vaken och kollar på drag me to hell, fast ska alldeles strax börja röra mig till simhallen och gymma. Sen påvägen hem igen ska jag förbi ica och köpa hårfärg igen. Blev inte sån stor skillnad sist, så får hoppas att man ser mer nu  kisses


  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards