Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 22 januari 2011 18:02

Tja! Jag vaknade ovanligt tidigt idag, fast iofs somnade jag ju tidigt igår kväll oxå. Har bara tagit det lugnt. Kollat på film. Såg filmen hachi: a dog's story. Om ni inte sett den, så se den! Sjukt söt film.
 

Förövrigt har jag även hunnit plugga lite. Har lite rester i svenska som jag måste göra klart. Så har redan hunnit att göra två uppgifter (!!) känner mig lite duktig sådära, som pluggar på en lördag. Höhöh. Fast nu ska jag ta en paus. Ska ta och kolla på flyga drake, måste ju ändå skriva en recension om den.. puss

Av marlene - 21 januari 2011 20:22

Drog ju direkt till gymmet efter skolan. Vi gymmade i ca en timme, sen drog vi båda hem. Jag har duschat, ätit middag och nu ligger jag och kollar på film. Var sugen på att dra till mp ikväll, men tror inte det blir så. Jag är så sjukt trött så att det inte är sant. Fattar knappt hur det går att vara såhär trött!? Lär nog somna innan tio.... hoppas ni får en super fredagskväll iaf! Puss

Av marlene - 21 januari 2011 09:59

Godmorgon! Jag vaknade för typ en timme sen och är hur pigg som helst (!) men det är ju bra  


 

Min lektion börjar inte förrän 13:15, men jag måste vara i skolan redan halv tolv för ska prata med min svenska lärare   sen efter skolan drar jag och möter Ellen sen drar vi till gymmet, så får skriva sen när jag kmr hem. Kisses

Av marlene - 20 januari 2011 23:15

  Trött chey. Ska nog ta och försöka sova nu. Natti!


you make the whole world smile

Av marlene - 20 januari 2011 19:44

Jag börjar ju sent imorgon så funderar på att åka till gymmet innan skolan, om jag orkar (såklart!). Fast jag ska iofs dit efter skolan med Ellen  
 

Nu ska jag lägga mig i sängen framför en film! Puss

Av marlene - 20 januari 2011 14:15

Har ju nytt schema nu, fast egentligen är det inte så mkt som ändras. Har inge eng B, sv B eller mediekommunikation längre. Utan har nu arbetsmiljö och säkerhet + religion.


Idag hade vi vår första religion lektion och det var ganska kul faktiskt  

Imorgon börjar jag inte förrän 13:15 vilket är sjukt skönt. Så är det för mig varje fredag! Eller vissa går runt och säger att vi är lediga varannan fredag eftersom vår lärare är gravid?! Men vet inte om det stämmer än. Annars så skulle det vara bäääästa! Att va ledig varannan fredag, wooho! Puss

Av marlene - 19 januari 2011 23:30

people say you don't know what you've got till it's gone

truth is, you knew what you had, you just never thought you'd lose it

Av marlene - 19 januari 2011 23:30

OMG. Filmen var såååå sjukt bra! Fick rysningar, hähä! Men ärligt, den va nästan bättre än dom andra?! Eller nja okej, dom är lika bra typ  

Jag vill oxå kunna dansa sådär? ;o 


  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards