Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 6 januari 2011 20:09

 


it was supposed to be us two together

Av marlene - 6 januari 2011 20:01

Woooho, vaknade typ tre idag, men somnade snabbt om igen. Igår var vi ju först på pg och sen blev det mp. Kan ju säga att det var inte alls mkt folk där som det brukar vara. Det finns tre dansgolv, men dom hade stängt av två och vi var så få så vi knappt ens fyllde ett dangsgolv?! Menmen.. jag hade kul iaf!
 

Snart bär det av mot simhallen. Ska träna lite och om jag hinner så ska jag även simma och sola. Kisses!

Av marlene - 5 januari 2011 20:15

Snart är det dags att börja röra sig ut... eller ja, ska inte möta Felan förrän om en timme, men ändå. Är ganska stressad, för vet inte vad jag ska ha på mig... det som jag har på mig nu känns typ helt fel, känns som det inte alls passar :| gaaaahh!
 

Ha en bra kväll puuss!

Av marlene - 5 januari 2011 17:16

  

Har vaknat en massa gånger inatt/idag. Fast gick inte upp förrän halv fyra kanske (?) har bara kollat tv och snackat lite inför ikväll. Det är ju onsdag och alltså utgång! Skulle ha dragit till the bridge men jag orkar egentligen inte åka så långt, så Felan undrade om jag ville med till mp istället och sjääälvklart vill jag det. Så mkt närmare och lättare att ta sig hem. Men först blir det att föra på pergola


p u s s

Av marlene - 5 januari 2011 04:40

Amaagahd. Har legat och kollat film enda tills nu. Helt galet. Fast nu ska jag ta och sova! Lär väl vakna vä-ä-ä-äldigt sent imorgon. Klockan är ju lixom 04:40, så lär väl gå upp runt tre säkert.. höhö aja, natti natti!


 

här får ni en gullig bild på mig och Ellen från nyår!

Av marlene - 5 januari 2011 03:15

Har du några nyårslöften?

Jag ska börja äta nyttigare och försöka börja träna.. höhö


Vilka länder besökte du? 

Thailand och Malta! Hade så otroligt roligt på båda resorna.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Vet inte riktigt.. alla har väl varit speciella på sina olika sätt


 Vad var din största framgång 2010?

Förmodligen då när jag sommar jobbade på dagis. Hade helt ärligt aldrig jobbat förut, så det var första gången för mig. Men det var väldigt kul att jobba med barn faktiskt.


Bästa köpet?

Har gått ett helt år och jag minns inte vad jag köpte i januari förra året? Så det är riktigt svårt att säga vad bästa köptet är.


Vad spenderade du mest pengar på?

Haha, kläder såklart!


Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Yep. Att jag fick återvända till Thailand igen. Trodde inte det skulle hända, but it did!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Ooojj.. finns så många! Men de som dyker upp i mitt huvud nu är waka waka, i made it, gubben i lådan, just a dream, just the way you are, love the way you lie. Sen många fler!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Svår fråga. Det finns så mkt som hänt som inte ens går att jämföra med andra år. Jag blev t.ex 18, så det var första gången jag fick dra ut på krogen. Det har varit ett underbart år.


Vad önskar du att du gjort mer?

Ingenting. Är nöjd med allt som varit.


Favoritprogram på TV?

Helt klart gossip girl! Sen så finns ju paradise hotel.. men denna säsong var sjukt dålig. Men följde det ändå bara för att..


Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

Ööhm? Personlig kanske. Eller det har den alltid varit. Sätter inte på mig kläder jag inte tkr är snyggt, även fast de är "inne".


Den bästa nya personen du träffade?

Den bästa? Har träffat och lärt känna många nya personer. Så kan inte säga att någon var bättre än den andra direkt.

Av marlene - 4 januari 2011 23:33

 

världens finaste kille

jag älskar dig!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards