Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under januari 2011

Av marlene - 19 januari 2011 21:15

Sådärja! Klar med allt pluggande...typ  så nu ska jag faktiskt slappa framför en film. Tror jag ska se step up 3D, den verkar rätt så bra? De andra två filmerna är super grymma, även fast det var ett par år sen jag sist såg första filmen.. höhö. Aja, får se hur denna är då  kisses

Av marlene - 19 januari 2011 17:24

Tja! Igår drog jag ju till Frida och pluggade lite. Vi skulle komma på ett manus och det gick väldigt bra faktiskt   vi ska ju göra en kort action/thriller film och därför fick var och en i klassen skriva sitt egna manus som de ville ha. De som inte kommit på någon fick välja den dom tyckte var bäst, och det blev min, iiih  

Får bara hoppas att det inte skiter sig på vägen :/
 

Är iaf hemma nu efter en g.a.l.e.t lång skoldag och det enda jag vill göra nu är sova. Men måste självklart ägna mig åt att plugga hela kvällen oxå. Seriöst, man har knappt någon frihet alls? Det enda man gör om dagarna är skola, hem, plugga, sova. Döda mig, någon!? Haha äh, nu ska jag äta sen blir det plugg -.- puss

Av marlene - 18 januari 2011 20:30

  

iloveyou!

Av marlene - 18 januari 2011 17:00

Har bara haft en lektion idag men skulle egentligen haft två. Fast jag var tvungen att dra tidigare eftersom jag hade tandläkartid. OCH usch vad jag hatar de! Det är typ de värsta som finns. Har världens tandläkar skräck, inte kul ska ni veta..
 

Ikväll blir det att plugga med Frida och jag ska även sova dära. Så får träffa hennes lilla bebis hund Zäta igen, hihi. Puss på er!  

Av marlene - 17 januari 2011 16:15

 

Cuz I will spend forever loving you

If it's all I ever do

Av marlene - 17 januari 2011 12:50

 


fina killar

Av marlene - 17 januari 2011 11:57

Vaknade för ett tag sen och kollar nu på Farsan, haha as bra film! Måste egentligen plugga, men jag orkar inte. Det är så himla mkt som måste göras :|


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards