Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av marlene - 14 januari 2011 16:38

Tjatja  alltså jag hatar skolan! Åh, seriöst. Känns som man haft en lektion varje dag denna vecka?! Då kunde vi lika gärna haft ännu en vecka med lov? Men iaf, igår natt hade vi inbrott i skolan. Dom tog alla våra mac datorer (såklart) så nu kan vi inte göra nånting uppe i media. Seriöst, vilka idioter gör ngt sånt? Fattiga jävlar..


Ajaa.. kom hem för ett bra tag sen och har bara tagit det lugnt. Har precis käkat middag och ska väl ta och duscha nu. Sen blir det att åka till kungsängen och föra lite med några vänner, därefter bär det av till mp  

Det är ju afterski tema där idag, så man får ha mössa och skidglasögon på sig.. höhö, tror inte jag kmr ha på mig ngt av de där, eller kanske mössa. Det beror på!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss

Av marlene - 14 januari 2011 09:10

Tjaaatjaa!

Såg att jag inte skrivit ngt på några dagar, så får ta och skriva lite nu  

I onsdags var jag bara i skolan till typ tio? För vi hade bara en lektion?! Onödigt, I know.. efter det drog jag hem och kolla film, sen drog jag, syster och Jossan och tränade i en timme  
 

I torsdags hade vi våra vanliga lektioner iaf. Så slutade runt två eller ngt, så jag kom hem och åt lite, därefter drog jag ut och träffa en kompis ett tag.


Idag är det skola från elva till fyra ungefär. Sen ikväll blir det mp med Sandra och Sara. Får se ifall några andra hänger på! Nej, nu måste jag börja fixa mig. Puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards